Slapen in eigen wieg

Discussie in 'Verzorging' gestart door Daisy120, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb een zoon van vandaag 6 weken, al bijna 2 weken slaapt mijn zoon overdag niet in zijn wieg. Als ik zie dat hij slaapsignalen geeft leg ik hem hier wakker in, hij lijkt dan in slaap te vallen maar schrikt binnen 5-10 minuten wakker en is dan hoorbaar aan het slikken en schrapen met zijn keel. Reflux?? (Heb zijn wieg al wat verhoogd) Kan dan niet meer in slaap komen en raakt overstuur. Ik leg hem nu vaak op mijn borst maar te slapen zodat hij in ieder geval wel wat slaapt, maar dit is niet wenselijk. Maar als ik dit niet doe dan zit ik s avonds met een baby die helemaal over zijn toeren en oververmoeid is. Help hoe kan de situatie verbeteren, dat mijn zoon genoeg slaap krijgt maar wel in zijn wiegje?!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    ik denk gewoon niet...

Waarom is het niet wenselijk dat hij bij je ligt?
    Hij is net op de wereld en hij heeft gewoon zijn moeder nodig, jij bent het enige vertrouwde wat hij heeft..

Dat zelf slapen in zn wiegje komt vanzelf wel weer hoor.

Wil je toch je handen vrij hebben kan je een draagdoek proberen

3. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Je zou ook eens kunnen experimenteren met houdingen als je er zelf bij blijft. Misschien valt hij op zijn buikje zo in slaap. Dan kan jij ook even wat voor jezelf doen.

Deel Deze Pagina