Plopjes in vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 26 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dit is een erg vreemd verhaal misschien maar wil toch vragen of iemand van jullie dit herkent..

Af en toe heb ik echt bubbels/plopjes IN mijn vagina lijkt wel.. alsof de baby op mn baarmoedermond trapt ofzo.. herkennen jullie dit?

2. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahahahaha

jaaaa dat is aar ik de meeste plopjes voel...
    Gek gevoel he?
    Ik schrik er nog steeds van.

De beeb trapt gewoon fijn naar beneden (heb t toevallig de laatste keer aan de VK gevraagd)

3. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Dat heb ik een aantal weken geleden de hele tijd gehad! Zo apart, alsof ze op de uitgang aan het rammen zijn!

4. Niet meer actief

Nou dat had ik dus ook :$ hahaha ben blij dat iemand het hier herkent want ik voelde me net zo'n halve zool toen ik de vraag hier ging stellen hahaha

Ik denk jullie zullen wel denken zij is gek ;)

Maaaaaaaaaar gelukkig trappen ook jullie beebjes fanatiek naar beneden :p hahaha

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gek gevoel he, ik kan hik van baby voelen van onderen, is ook raar gevoel en ook als baby dr hoofd beweegt ai! Niet lekker gevoel idd ;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb ik ook, beeb ligt (op laatste echo althans) in stuit... Volgens mij nog steeds, alhoewel ze ronddraait als een idioot bij tijd en wijle ;)

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hahaha ja ik word ook geschopt daar... Schrik er soms zo van op!

8. Niet meer actief

Hahahaha thank god dat het niet aan mij ligt :D
    Heb er nu weer geen last van, maar gister wel en een paar weken terug ook al paar keer!

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Hier doet hij het elke dag hoor, die kleine druktemaker. Laatst deed hij het tijdens het vrijen. Mijn vriend wist niet hoe gauw hij weg moest wezen haha! Ja, hij weet nu al hoe hij papa en mama moet laten doen wat hij wil :D

10. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    hahahaha nou en of ik het ken. Heb soms het gevoel dat er een handje of een voetje uit kan komen zo trap de baby naar beneden.

11. Niet meer actief

Haaaaaahahaha ik zie m al gaan vlinder:

"EN NU WEGWEZEN PAPA"

:)

12. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    whahaha! dat zou bij mijn vent niet moeten gebeuren, die zou nooit meer willen~! ;)

Deel Deze Pagina