Dit is een erg vreemd verhaal misschien maar wil toch vragen of iemand van jullie dit herkent.. Af en toe heb ik echt bubbels/plopjes IN mijn vagina lijkt wel.. alsof de baby op mn baarmoedermond trapt ofzo.. herkennen jullie dit?
hahahahahaha jaaaa dat is aar ik de meeste plopjes voel... Gek gevoel he? Ik schrik er nog steeds van. De beeb trapt gewoon fijn naar beneden (heb t toevallig de laatste keer aan de VK gevraagd)
Dat heb ik een aantal weken geleden de hele tijd gehad! Zo apart, alsof ze op de uitgang aan het rammen zijn!
Nou dat had ik dus ook hahaha ben blij dat iemand het hier herkent want ik voelde me net zo'n halve zool toen ik de vraag hier ging stellen hahaha Ik denk jullie zullen wel denken zij is gek Maaaaaaaaaar gelukkig trappen ook jullie beebjes fanatiek naar beneden hahaha
Gek gevoel he, ik kan hik van baby voelen van onderen, is ook raar gevoel en ook als baby dr hoofd beweegt ai! Niet lekker gevoel idd
Heb ik ook, beeb ligt (op laatste echo althans) in stuit... Volgens mij nog steeds, alhoewel ze ronddraait als een idioot bij tijd en wijle
Hahahaha thank god dat het niet aan mij ligt Heb er nu weer geen last van, maar gister wel en een paar weken terug ook al paar keer!
Hier doet hij het elke dag hoor, die kleine druktemaker. Laatst deed hij het tijdens het vrijen. Mijn vriend wist niet hoe gauw hij weg moest wezen haha! Ja, hij weet nu al hoe hij papa en mama moet laten doen wat hij wil
hahahaha nou en of ik het ken. Heb soms het gevoel dat er een handje of een voetje uit kan komen zo trap de baby naar beneden.