Zwembad CenterParcs.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door anne19791980, 9 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.193
    2.528
    113
    Vrouw
    Ik ga een midweek naar centerparcs maandag en ik kon gewoon voor iedere dag reserveren :)
     
  2. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Leuk! Maar ik denk dat het tijdens school weken toch net iets minder druk is dan tijdens schoolvakanties of weekenden...
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Ja in de app kan dat. Maar als het goed is heb je een mail gekregen dat je Max een aantal keer mag zwemmen. En dat alles wat je boven dat aantal reserveert automatisch vervalt.

    (tenzij het natuurlijk nu zo rustig is dat ze het aantal omhoog hebben gegooid)
     
  4. Wellesnietes

    Wellesnietes Niet meer actief

    Wij in de zomervakantie wel. Op een camping in NL. In het buitenbad niet maar het binnenbad kwam er echt iemand ons er allemaal uit halen. Aankleden en dan kwam de tweede groep. Ook reserveren.
     
  5. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wij zijn deze week in Landal Vennenbos geweest en daar kon je tijdvakken van 2 uur reserveren, elke dag. Ik vond het super geregeld. Het was niet druk, en alle glijbanen enz waren open.
     
    baby90 vindt dit leuk.
  6. Novi

    Novi Niet meer actief

    Wij zijn in de zomervakantie naar center Parcs geweest. Die regeling was er toen ook. Via de app hebben we iedere dag het zwembad voor de volgende dag gereserveerd. Bij binnenkomst werd er alleen gecheckt of je op de lijst van reserveringen stond, niet hoe vaak je al geweest was. Dus wij hebben iedere dag gezwommen. Anderhalf uur was ook prima, omdat je de zwemkleding al aan moest onder je kleren en dus vrijwel meteen het zwembad in kon. Plus dat het zo rustig was dat je in anderhalf uur tijd alle glijbanen wel tig keer gehad had. Overigens gingen wij altijd vroeg in de ochtend en later op de dag zag ik wel rijen bij het zwembad staan.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Wij moesten ook reserveren via de app, maar er werd wel nadrukkelijk verzocht om niet meer dan 2x per verblijf (weekend/midweek) te reserveren om de andere parkgasten ook een kans te geven om te kunnen zwemmen.
    Wij zaten in augustus in de Eemhof.

    Mijn zwager zat in augustus in Heijderbos en hij moest ook reserveren via de app, maar zij kregen bij aankomst op het park per persoon 2 zwemkaartjes... omdat ze maar 2x mochten zwemmen.
    Dat vind ik veel beter omdat er zo geen misbruik gemaakt kan worden van het aantal max te maken reserveringen per verblijf.
     
  8. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Wij zijn eind augustus een weekend naar Huttenheugte geweest. We mochten toen 2x reserveren voor het zwemmen. Je moet in je huisje al omkleden, en dus met Zwemkleding aan naar het zwembad toe. Kleintjes met zwemluier kun je natuurlijk wel bij zo’n aankleedkussen in het zwembad omkleden.

    Daar wordt je reservering gecheckt en kun je met kleding aan het zwembad in. Kleding pas uittrekken bij je stoel.
    In het zwembad staan stoelen per 2, ook als je met 6 personen komt heb je dus maar 2 stoelen tot je beschikking.

    bij ons was het 2 uur zwemmen, na 1:50 zwemmen werd er omgeroepen dat het zwembad zo sloot. Dan vegen ze het hele zwembad leeg, en laten ze pas de volgende groep toe. Langer blijven hangen zit er dus niet in. Tussen de te reserveren tijden in de app zat ook steeds een half uur, ik gok om het zwembad leeg te krijgen en misschien schoon te maken.

    na afloop zijn er beperkt kleedhokjes beschikbaar om je om te kleden, het kan dus voorkomen dat je met zwemkleding aan weer naar je huisje toe moet. Met het huidige weer geen probleem maar in de herfstvakantie lijkt me dit niet erg prettig :p
     
  9. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wij waren in Limburgse Peel. Het was een en al ellende. Reserveren moest via de app, maar heel veel zat vol en de app liep continue vast op het laatste moment, als je dan terug ging, waren die tijden weer weg en soms hier en daar ineens een andere tijd. Bij de receptie zeiden ze alleen dat we echt via de app moesten reserveren.
    We zouden 2x mogen zwemmen, maar hadden niet genoeg kaartjes voor 2x het aantal personen. Mijn ouders wilden niet zwemmen, dus op zich geen probleem. We mogen inderdaad maar een beperkte tijd zwemmen. Weet niet meer of het 1.5 of 2 uur was.
    Ik zou sowieso niet meer bij CP boeken, Landal beviel ons veeeeeel beter (ook de huisjes).
     
  10. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Wij moesten ook bonnen inleveren. Voor een week kregen we 4 bonnen per persoon. Zonder bon kwam je er alleen in als je last minute op de lijst was gezet voor extra zwemmen
     
  11. Novi

    Novi Niet meer actief

    Ik vond de app ideaal. Zonde als er minder mensen gaan zwemmen dan is toegestaan. Als er bezoekers aangeven dat er geen plek meer vrij is om te reserveren, dan zullen ze vast wel scherper gaan opletten dat mensen geen extra boekingen doen dan die 2 keer.
     
  12. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Afgelopen weekend bij meerdal geweest en mochten 2x 2 uur zwemmen, glijbanen en wild water baan waren gewoon open, alleen het bubbelbad was dicht
     
  13. mapepejo

    mapepejo Fanatiek lid

    27 aug 2014
    1.584
    530
    113
    Wij gaan nu ook niet landal of centerparcs boeken i.v.m. de beperkte zwemtijden. Ik vind het altijd al best prijzig (schoolvakantie gebonden) maar al helemaal als we niet eens van alle voorzieningen "volledig" gebruik kan maken! De prijzen zeer eerder hoger dan lager geworden voor minder gebruik van de faciliteiten. Ik snap wel waarom ze dat doen maar dat wil niet zeggen dat ik dan ook bereid ben om dat te betalen.
     
  14. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Afgelopen augustus op cp geweest.wij moesten reserveren voor het zwemmen via de app. Met pijn en moeite 2 x1.5 uur kunnen reserveren op 1 week verblijf.was echt weinig.kids waren niet blij. Bijna alle opties waren vol.
     
  15. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.612
    15.073
    113
    Nabij Utrecht
    Dan hebben andere bezoekers helaas meer gereserveerd dan volgens de "regels" mocht. Want als iedereen zich aan deze regels had gehouden zou je geen moeite moeten hebben met het reserveren, dan zou er juist genoeg ruimte moeten zijn.
     
  16. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Even een zijstraatje, maar dat hoeft toch ook niet? De keertjes zijn toch de hele verblijfsduur geldig en kunnen opnieuw gebruikt worden? Even los gezien van het reserveren/Corona beleid. Of is dit ook al veranderd?
     
  17. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wij kregen kaartjes die we in moesten leveren, dus gewoon te weinig voor 2x zwemmen.
     
  18. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Maar heb je dat dan niet aangegeven. Lijkt alsof iemand gewoon verkeerd geteld heeft met de kaartjes. Blijft mensenwerk. Dus foutje is zo gemaakt
     
  19. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    We waren blij dat we überhaupt blij dat we konden zwemmen, want alles leek.l volgeboekt, al een week vooraf. Maar er bleek een fout in de app te zitten. We hebben het zeker aangegeven, maar ze deden heel moeilijk.
     
  20. Suuzan

    Suuzan Fanatiek lid

    21 dec 2013
    1.804
    654
    113
    Wij zijn een midweekje in heijderbos geweest tijdens de zomervakantie. Daar mochten we 2 x 1,5 uur zwemmen. Wel 1 x extra geweest, omdat je dan om 5 uur de kans kreeg om nog kaartjes te halen bij de receptie om rond half 6 een keer extra te zwemmen, omdat het tijdens dit tijdslot blijkbaar niet vol zat.
     

Deel Deze Pagina