Is dit wat? Verwarmt het goed? Onze solarmat komt pas na 13:00 in de zon te liggen , dus zoek iets anders https://www.zwembad.eu/verwarming/varia/elektrisch/intex-heater-zwembadverwarming-3-kw-p161
Volgens mij mochten deze niet in NL en het zijn volgens mijn stroomvreters wat ik gehoord heb. Voor de rest geen ervaring
Klopt. Heb er ook eens naar gekeken en zag ze wel in België te koop. Niet in Nederland. Navraag gedaan en ze mochten inderdaad ivm regelgeving/veiligheid niet in Nederland verkocht worden. Lijkt me niet voor niets. Hij stond toen te koop bij Belgische toychamp. Op de Nederlandse site stond hij niet. Ze wilde hem ook niet naar Nederland versturen. Nog een andere webshop benaderd en die bevestigde het verhaal. Het schijnt goed te werken maar het vreet stroom.
Staat ook in de link. Als er dan iets verzekeringstechnisch gebeurd dan kan je iig fluiten naar een schadevergoeding.
kost je mega veel stroom inderdaad. op de facebook groep "intex bestway voor dummies" en "intex zwembaden onderhoud en tips" kan je veel dezelfde vragen vinden. wij zijn ook nog zoekende wat we willen aan verwarmings element.
Wij hebben hem gekocht vorig jaar via marktplaats. Qua stroomverbruik kostte het ons vorig jaar ongeveer 8,- per dag als we hem aan lieten staan. Dat deden we dus niet heel vaak, alleen als het nog iets te koud was. Warmde het zwembad snel op, ongeveer 1 graad per uur.
Ik heb hem idd. Laten verzenden vanuit belgie naar nl. Hij werkt prima, maar zijn wel stroomvreters , maarja daar hebben we zonnepanelen voor Hij heeft hier vorig jaar al vroeg aangestaan, waardoor we vanaf begin mei al konden zwemmen