Verschil Fun Loom & Rainbow Loom?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jippie, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Onze meid had een poos geleden de reclame van Fun Loom armbandjes op tv-gezien. Ik zag het toen op de site van Intertoys en had haar dat als cadeautje voor zwemles beloofd. Nu ze er aan toe is, is het echter op geen enkele site meer te verkrijgen. Niet bij Intertoys, Blokker, Bart Smit. Ik lees op internet dat er heel veel klachten zijn binnen gekomen over Fun Loom. Dat het goedkoop is, snel stuk, minder mogelijkheden om armbandjes te maken, scherpe pinnetjes op het bord. Is dat de reden dat het nergens meer te verkrijgen is?

Wat is het verschil tussen Fun Loom en Rainbow Loom? Is Rainbow Loom het originele product en Fun Loom de nepversie? Wat zijn jullie ervaringen ermee en waar kan ik het dan wel kopen?

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn dochter heeft ook funloom, ik zag t gisteren ook nog gewoon liggen bij de intertoys.
    Hier geen klachten erover moet ik zeggen, het enige nadeel is dat ik met het bord niet alle armbandjes kan maken.
    Op YouTube zie je vaak die borden die echt uit onderdelen bestaat, die lijkt mij veel prettiger!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had inderdaad gelezen dat je bepaalde borden bij Fun Loom niet aan elkaar kunt klikken of er kan niet een kleine aan, zodat je bepaalde armbanden niet kunt maken?

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    T is een vrij groot bord en je kunt er alleen soortgelijke borden er aan doen. Nu zag ik op YouTube een mooie armband, maar daarvoor heb je een tussenruimte nodig tussen 2 rijtjes en dat gaat dus niet

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hier de moon loom
    werkt prima en niet scherp

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als ik nu mocht kiezen zou ik voor Rainbow gaan, die hebben dus die losse stukken. Wel duurder

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Waar heb je die losse stukken voor nodig?

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Dan kun je andere dingen maken

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Hmm
    Zo'n set vind ik best prijzig..20 euro voor een bord,haak en elastiekjes.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het is inderdaad prijzig. Maar je kunt het wel uitbreiden en op internet inspiratie opdoen, als je de juiste set hebt.

Waar kan ik Rainbow Loom kopen? Vanmiddag verschillende bekende speelgoedzaken gehad, maar niks te vinden... Of kan het alleen online besteld worden?

Deel Deze Pagina