Super balen, een blauw linnen romper blousje heeft op sommige plekken de mooie kleur rood gekregen, ik had de romper in de zon gehangen en tot mijn verbazing is het echt minder geworden, maar hoe krijg ik het laatste klein beetje rood uit de romper? Jullie zullen vast denken het is maar een romper, maar het staat hem zo leuk en als ik het eruit kan halen dan doe ik dat liever ipv weg gooien!
Ik kan daar ook ze van balen. Wassen met olijfzeep doet hier vaak wonderen. Zo’n stuk harde zeep en het daar flink mee inwrijven. Daarna uitspoelen en inderdaad in de zon leggen om te drogen.
Oh super dat heb ik geloof ik nog in huis! Ik had geen idee dat de zon wonderen kon doen, ik had de romper buiten opgehangen omdat ik er even niet naar wilde kijken.
Volgende keer ColorCatchers gebruiken (heb je nu niks aan ). Die werken echt! Al vind ik rood/knalroze zo’n “gevaarlijke” kleur dat ik dat altijd apart was. Maar de blauw-wit gestreepte shirtjes van mijn zoons lopen met zo’n ColorCatcher nooit door.
Oh echt? als het er morgen na de olijfzeep nog niet helemaal eruit is hang ik het gewoon weer buiten op.
haha nee, want dan heb ik geen overloop kleur in de romper, maar zonnebrand vlekken in mijn kleding. Kan ik daar weer een topic over openen.