ik wil graag morgen een broodje afbakken, ik heb nog kipfilet. iemand een lekker recept voor een broodje ( warme/hete) kip. ik weet dat het internet er vol mee staat maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
In de winkel verkopen ze van die medam jennet saus als ik t goed schrijf bij de buitenlandse/surinaamse afdeling. Als je je kip bak dat erbij doen en lekker frisse komkommer op je broodje dan smaakt t heerlijk
Oeh, ik hoop dat het juiste recept nog voorbij komt. Ik heb op school gezeten in de Bijlmer en daar hadden ze broodjes hete kip a la Suriname in de kantine. Ik vond ze zooo heerlijk. Toen had ik nog geld te weinig - dus ik weet nog wel dat ik zelfs extra diensten nam om maar een paar van die broodjes te kunnen scoren !!!
Bij de hema hebben ze ook broodjes met surinaamse kip. Heerlijk! Maar hoe je het zelf maakt geen idee helaas.
Deze maak ik graag: Broodje Hete Kip recept | Smulweb.nl @ Joycey: hee, wat grappig! Ik ben ook in de Bijlmer opgegroeid. Hier ook graaaag broodjes hete kip gegeten vroeger En nou heb ik trek in een broodje hete kip (maar geen kipfilet in huis. oh, en geen broodjes. Hm.)