Onze kat heeft eergisteren de bovenste rand van het zwembad van de buren lekgemaakt door erop te springen, ze hebben van ons geld gehad om een nieuwe te kopen, en inmiddels een nieuwe gekocht, maar het is een supermooi (vooral hel groot!) bad, en wij willen het oude dan wel van ze hebben, alleen hoe plakken we de rand? Weet iemand hoe en waarmee je dat het beste kunt doen?
Met het zelfde spul als waarmee je een fietsband plakt lukt het prima, maar als het een heel groot bad is kan je misschien beter even naar een bouwmarkt gaan daar hebben ze ook plakspul voor grote oppervlakten Zonde om weg te gooien want als je hem plakt kan je er nog veel plezier van hebben hoor! (wij hebben ook katten en die hebben ook eens een zwembad lek gesprongen maar na het gat te plakken konden we hem nog gewoon goed gebruiken )
Valerie haar zwembadje was ook lek door de kat. Toen ik hem kocht zat er een velletje bij die je bij een lek erop kunt plakken. Werkt prima.
Bij de speelgoedwinkel kun je een spulletje kopen om kattengaatjes te plakken. (Ervaring!) Even de lucht eruit zodat de druk eraf is, drupje erop, drupje laten drogen, nog een drupje en de volgende dag oersterk geplakt! Met fietsbandspul zou ik voorzichtig zijn, omdat de lijm oplosmiddelen kan bevatten. Hierdoor krijg je een reactie met het pvc van het zwembad; het kan zacht worden, en dus nog zwakker.
ik heb laatst ook het badje geplakt terwijl ie vol was de kat had er ook een gaatje in gemaakt. ook met het setje dat bij het grote mega bad zat kan je ook os kopen geloof ik. idd bij de speelgoed winkel waar ze ook die baden verkopen.