help! wat geef ik mijn man??

Discussie in 'De lounge' gestart door loeloe, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    Binnenkort is mijn man jarig, maar ik heb echt geen inspiratie voor een verjaardagscadeau... Hebben jullie nog leuke ideeen? Het is een echte doener, dus boeken e.d. doe ik hem geen plezier mee...

(andere verjaardagen heb ik hem horloge/telefoon/camera/weekendje gegeven, nu wil ik eigenlijk max 100 euro kwijt..)

Zelf zegt hij dat hij niks hoeft en anders iets van gereedschap ofzo:( maar dat vind ik echt stom om te geven.. Wat nu:(:$

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier ook zo'n doener! Ik heb voor mijn vriend zijn kerstmis vorig jaar een Bongobon avontuur gehaald. Kostte 50 euro.

Hiermee kan hij gaan raften, waterskien, speleologie doen,... Kortom alles met wat avontuur. Hij vond het een geweldig cadeau en zou dit jaar weer zo eentje willen... ;)

3. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Die van mij krijgt dit jaar een camcorder kado :D Ook leuk met de beeb en heeft hij zn toy ;) Maar dat is wel duurder. Ik heb hem vorig jaar een proefles motorrijden gegeven :) Zijn we samen naar toe gegaan - heeft hij het nu ook over. Ook in die categorie - een slipcursus? Mn man heeft er net een gekregen voor zn afstuderen - was 95 euro voor een hele dag. (even zoeken naar de aanbieding dan he ;))

4. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    thanx voor het idee! wat ik nog vergat te vermelden... hij wordt maandag aan zijn knie geopereerd; kruisbanden en meniscus kapot.. dus voorlopig niet skien, schaatsen enz.:(

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Kan je niet iets zonder datum geven dan? Dat hij snel beter moet worden om het te gaan doen ;) Zelf een bon voor hem maken met de happening zeg maar?

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    :) HAHA hier ook zo een! Hij vraagt altijd gereedschap! Boormachines, slijpschijven,... Ik haat het gewoon! Want ik ken er niets van en ik vind het niet echt "romantisch" maar ja, als hij het zo wil...
    Hij zegt altijd dat hij al alles heeft, behalve het nodige gereedschap! Nu ja, we zijn aant verbouwen, dus hij werkt er wel veel mee! :p

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Leuk! Kan je dat dan met je 2tjes doen of doet hij dat dan alleen?
    Zou eens wat anders zijn dan gereedschap!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hij gaat nu alleen kitesurfen (moet wel zijn afspraak nog maken). Dat is een halve dag, maar als het slecht weer is krijgt hij een tegoedbon voor 1,5 u. Hij wil in Zeeland gaan, dus da's nog een eindje rijden... Maar da's een leuke daguitstap he! ;)

Er zijn ook dingen die je samen kan doen, maar kan nu niet vanbuiten zeggen welke. Heb dat boekje nog niet zo goed bekeken :) Maar dan staat er bv bij 4u indien individueel ofwel 2u voor 2 personen.

Moest je graag weten wat je samen kan doen, kan je me pb'en. Zit nu op m'n werk (maar ga dadelijk naar huis, vrijdag werken wij maar een halve dag), vandaar dat ik niet kan kijken...

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

waarom geef je hem niet gewoon gereedschap, als hij dat graag wil? het is niet echt origineel
    maar hij kan het blijkbaar wel gebruiken.
    groetjes

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gereedschap is zo onpersoonlijk. Voor een verjaardag geef ik ook liever iets anders, iets waar hij echt iets aan heeft of iets waar hij zich helemaal niet aan verwacht...

Voor mijn vriend zijn verjaardag had ik vorig jaar tickets voor André Van Duin (vindt hij echt geweldig) in Antwerpen. Hij was zo in z'n nopjes: schat, dit is een van mijn mooiste cadeaus ooit! :D Hij wist nl. niet dat André van Duin revues in België gaf...

11. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Lekker een dagje weg met zn 2en (pretpark, dierentuin, sauna, dagje strand) en als afsluiting gezellig uiteten.

12. loeloe

loeloe Actief lid

25 nov 2008
    228
    0
    0
    weetje waarom ik zo tegen gereedschap geven ben? Hij is zo vaak 's avonds weg.. Naar z'n 'schuur' om te klussen (auto's, trekkers, brommers, enz.) en als ik gereedschap geef heb ik het gevoel dat ik dat alleen maar stimuleer:)...
    Ik vind het niet erg hoor dat hij erbij klust, maar soms zou k m wel aan een touwtje op de bank willen binden...:D
    Zo'n bon heb ik m wel eens vaker gegeven (voor een rondvlucht) maar dat heeft hij nooit gedaan...
    Hoe bedoel je, lastig;):)
    kheb m ook nog eens gepolst over een stereo: "als we verhuizen doen we deze maar weg he?;) " hihi, maar nee, deze is nog priiima.. waarom weg doen???? (het is er eentje uit de jaren '80 volgens mij..)

Leuk trouwens dat er zoveel mensen meedenken! Thanx!!

Deel Deze Pagina