Wie heeft die weleens gebruikt. Je kunt ze gewoon op je eigen nagels plakken. Blijft het redelijk zitten? Er staat op dat ze 3 dagen blijven zitten. Er zit Acrylic vinyl enz. in, zou je die gewoon op mogen plakken ook al ben je zwanger??
Ik vind die plakker niets hoor, ze liggen er zo af. En uiteraard mag je het plakken als je zwanger ben, heb zelf altijd acrylnagels, ook toen ik zwanger was.
Dat dacht ik al, ze waren ook maar 2 euro ofzo. Nou ja ik probeer het gewoon. Voor zolang ze blijven zitten!
Zit zitten er op hoor, van een afstandje is het leuk, maar van dichtbij niet! Ik heb ook altijd acryl gehad, mis het zo!! Na de zwangerschap neem ik ze weer hoor! Dit is niets!!
Waarom pas na de zwangerschap weer, je kan gewoon acrylnagels laten zetten hoor. Het is niet schadelijk voor je het is alleen dat er eerder lucht onder kan komen. De geur laat vaak de mensen denken dat het schadelijk is maar dat is absoluut niet waar. Ook de fabel dat Gel beter zou zijn als acryl is onzin. Ik heb dit helemaal uitgezocht toen ik zwanger was, 5 jaar geleden met mijn zoon en nu met Lisa heb ik het opnieuw gedaan en het is niet schadelijk. Ik zelf ben nagelstyliste en wou niet stoppen met werken op het moment dat ik een positieve test in mijn handen had.
Ik heb toen inderdaad gehoord dat het schadelijk zou zijn. Nu kan ik nog wel 3 weken wachten tot na de bevalling. Maar mijn man vindt dat ik me echt aanstel, maar ik mis ze gewoon!! Ik laat ze echt weer zetten dadelijk!!
Acryldampen zijn dus wel schadelijk maar niet als je maar één setje laat plaatsen. Gel is wel beter en minder schadelijk dan acryl omdat daar geen liquid voor gebruikt word. Maar dit geldt voornamelijk voor nagelstylistes zelf en niet voor de klanten. Ik heb zelf een nagelssalon en werk op het moment ook zo min mogelijk met acryl. Zelf heb ik op dit moment ook geen nep-nagels omdat ik er gewoon niet zeker van ben. Daarbij is de kans dat ze snel loslaten v.w lucht e.d groter door de hormonen. Aan die opplakzooi van de kruidvat enzo zou ik gewoon niet beginnen, daar heb je geen lol van en is mogelijk nog slechter.
sorry maar hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik heb beide zwangerschappen gewoon doorgewerkt en niets aan de hand. Ik heb het in amerika uitlaten zoeken door het merk Entity en het is echt niet schadelijk. De geur is het die anders doet denken maar het is zeker niet zo. Ik heb het bij Tom Holcomb en Tom Bachik nagevraagd dat zijn zeker niet de kleinste en weten wel waar ze over praten. Natuurlijk moet je altijd goed ventileren maar dat moet je ook zonder zwangerschap (ik werk toch altijd al met een mondkapje voor en handschoentjes aan) Maar wat je al zegt, je eigen gevoel is het belangrijkste.
hoi, ik zie dat je ook dit topic geopend hebt bloem. (ik had op je andere gereageerd) Maar ik lees nu dat je al 37 weken zwanger bent.. houd je er rekening mee, aangezien je bijna bent uitgerekend, dan indien er toch onverwacht iets gebeurd (bijvoorbeeld een ongeplande keizersnede) dat het niet handig is om gekleurde gelnagels te nemen, omdat ze bij een operatie naar de doorbloeding kijken onder de nagels..