Wie wordt er ook gestoord van? Ik word zeker 4 keer per dag door een nr uit Engeland of Sri Lanka gebeld. Blokker ze direct. Maar vind het echt irritant worden.
Je moet dus je telefoon niet opnemen. Is oplichting Ik word tegenwoordig vaak gebeld vanuit de Filipijnen.
Ik heb dat 1x gehad uit India ofzo op de vaste lijn. Begonnen over mijn google en privacy instellingen. Toen heb ik in mijn beste Engels ze de huid verrot gescholden en gezegd dat als ze ooit nog belden dat ik de politie op hun dak ging gooien. Nooit weer gebeld. Denk niet dat mijn woorden zoveel indruk maakten maar dat ze dachten te maken te hebben met een gestoord viswijf die al gillend scheldwoorden door de telefoon riep, hahaha. Maar hé, t werkte
Ik neem ze nooit op. Het zijn oplichters. Maar het is gewoon vervelend aan het worden. Ik blokkeer de nummers sowieso altijd direct, anders bellen ze vaak snel nog een keer.
Ja ik word ook vaak gebeld. Pas belde ik per ongeluk terug. Ik had net een nieuwe telefoon dus zat uit te vogelen hoe te blokkeren en toen belde ik ineens. Nog geen 10 seconden en al 1,45 dus moet je nagaan als je langer aan de tel zit, dan loopt het lekker op. Vrijdag werd ik nog gebeld vanuit het verenigd koninkrijk Ik heb vrienden over de hele wereld haha
Ze bellen nergens over maar op het moment dat je opneemt of terugbelt gaat de meter lopen en kan je hele hoge telefoonrekeningen krijgen. Ik krijg ze uit Algerije, Verenigd Koninkrijk, Sri Lanka, heel irritant is het. Je moet er echt op bedacht zijn om niet aan te nemen of wanneer je ziet dat je een gemiste oproep hebt om dan terug te bellen. Ik blokkeer ze altijd direct. Ben weleens 3x op een dag vanuit Algerije gebeld en dan steeds met een ander nummer. Nietsnutten zijn het.
Als je terugbelt snap ik dat het geld kost maar als je opneemt kan het toch niets kosten. Jij kan immers niet weten waar de beller vandaan belt.
Is mij ook ooit overkomen. Ik heb nu uitstaan dat ik naar een buitenlands nummer kan bellen in mijn telefoon abonnement.
Ja dat is inderdaad zo, hij gaat maar heel kort over, juist met de intentie dat je terug gaat bellen. Heb hem nog nooit aangenomen.
Ik heb dit gelukkig op mijn mobiel nooit. Nu ben ik wel behoorlijk terughoudend in wie mijn nummer heeft. Dat laat ik echt bijna nergens achter. Ik weet niet of dat helpt of dat ze gewoon willekeurige nummers draaien en dat het gewoon een kwestie is van geluk of pech. Overigens nu met corona moet je op allerlei plaatsen je nummer achter laten. Ik heb helemaal aan het begin van de pandemie een simkaart gekocht om contact te kunnen hebben met mijn klas, zonder dat al die kinderen en ouders mijn privénummer hebben. Dat nummer gebruik ik nu ook voor reserveringen waarbij je een nummer moet achterlaten. Die kaart kan ik namelijk zo uit m'n telefoon halen en dan is er geen man overboord. Ik hoef dan in principe aan niemand van mijn familie en vrienden een nieuw nummer te geven.
Ook poosje last van gehad….. heel erg maar bij opnemen bij afgaand rookalarm gehouden (was er zo klaar mee). Die hebben niet meer gebeld
Ik word ook 4 x per dag gebeld. Als je opneemt (wat ik de eerste keer deed uit automatisme) hangen ze gelijk op en hopen ze dat je terug belt. Dus ik heb het geblokkeerd maar ik krijg alsnog meldingen hoe vaak het nummer is tegengehouden door mijn telefoon dus ik zie alsnog dat ze 4x bellen..
Ik heb daar in periodes ook last van, idd soms meerdere keren per dag. Ik heb geen nummermelkder, kan dus niet zien welk nummer mij belt... ik neem op en hang meteen weer op als ik niks hoor... zo vermoeiend!
Ik heb een tijdje geleden opgenomen toen ik continue door een nummer uit t buitenland werd gebeld. Blokkeerde hem en werd weer gebeld en weer gebeld. Iedere keer weer door een ander nummer uit t zelfde land. Heb toen opgenomen al schreeuwend” jah jah hellowwwww helowwww. Who’s thuis, hellooowwwww hellowww. Werd opgehangen en nooit meer last van gehad zoontje stond me vreemd aan te kijken. Nb niets op telefoon rekening dat begint pas als je ze terug belt.
Niet opnemen maar direct wegdrukken en het nummer blokkeren. Je kunt instellen dat buitenlandse nummers je niet kunnen bereiken.