Het water was zo lekker... maar de afgelopen weken met dat koude weer heeft bad behoorlijk afgekoeld... tis nog maar 18 graden en dat is te koud. tis bad van 3 meter doorsnee en 74 cm hoog... wat emmers warm water erin is niet te doen.. dan ben ik een dag aan het lopen om temp wat omhoog te krijgen. Pomp is niet geschikt voor een verwarming .. en wil ook verder niets meer uitgeven omdat we hopelijk volgend jaar genoeg gespaard hebben voor een permanent bad. Nu heb ik het dichtgelegd met vuilniszakken.. eens kijken of dat wat uitmaakt wie heeft er ervaring mee?
Ik... maar je verwarmd alleen de oppervlakte iets. Zodra het dan weer gemengd wordt is het alsnog koud.
Van die blauwe noppenfolie schijnt ook wel aardig te werken. Ik heb het ook op ons zwembad liggen, maar dat is wel groter en dieper dus wat al gezegd word, het warmt alleen de bovenste laag op. Maar met de pomp erbij circuleert het aardig. En die folie is niet zo heel duur, als je even googelt kom je hem al tegen voor 15 euro.
de noppenfolie heb ik.. die houdt de warmte goed vast... ideaal als bad eenmaal op temperatuur is.. hier nu hele dag vuilniszakken erop gehad.. pomp aan dus boel bleef goed circuleren.. temp water (gemeten op bodem) is nu 19,5 graad.. morgen opnieuw erop dus nu alles weer afgedekt zodat warmte weer behouden blijft want vannacht zou het nog vrij koud worden.