Heyhoi, Ik wil dit weekend met mijn kerel naar centerparcs, dagje zwemmen, is dat verstandig? Mijn moeder vind het niet zo een goed idee, warmte en drukte(angst voor mex griep). Wat zouden jullie doen?
ik zou alvast niet gaan... veel volk :s en idd, mss mex. griep? maar ja, ik ben dan ook een schrikschijter eh
zou het gewoon doen hoor, als dat al niet meer kan! In dat geval kun je ook geen boodschappen meer doen of gaan winkelen want dan raak je vanalles aan wat anderen ook aangeraakt hebben!! Tja, en wat betreft de drukte en warmte is het maar net wat je zelf prettig vindt en of je daar last van hebt! Veel plezier alvast!
Lekker doen. Zwemmen is heerlijk met een dikke buik en de griep kun je overal oplopen. Genoeg die nog tot het eind aan zwangerschaps zwemmen doen. Geen enkel probleem.
ik heb met 40 weken nog heerlijk gezwommen is echt zo lekker voor je rug benen buik en alles eigenlijk. ook in de supermarkt kan je de griep oplopen en zou je dan dus eigenlijk niks meer kunnen. veel plezier zou ik zeggen
ik heb ook met 38 weken nog lekker van een centerparcs week genoten. Goed je hebt er nu de mex griep bij maar dan kan je echt nergens meer heen ook geen boodschappen halen of wat ook maar, maar goed zo denk ik er dan over he.