zwembaden in zuid-holland...

Discussion in 'De lounge' started by knorretje21, Jan 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    wie o wie kan mij helpen?

ik weet eigenlijk niet echt onder welk onderwerp het valt dus dacht zet het maar hier neer....

onze kleine is namelijk een echt water rat ;) dol op in bad gaan
    alleen wij willen graag met haar gaan zwemmen in een lekker zwembad in de buurt.... zijnv aker wezen zwemen dat was in sliedrecht en ging daar altijd heen is behoorlijk tegengevallen...

nu kan ik wel op google zoeken maar dan kan ik niet ervaringen lezen... dus wie weet een lekker zwembad met niet van dat ijskoude water? en een schoon zwembad?

bedankt alvast

willen wel in center parcs zwemmen alleen zo duur 15 euro voor een volwassene;)

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,065
    3,859
    113
    Ik ging nog wel eens zwemmen in het Zuiderpark zwembad in Den Haag, dat is een paar jaar oud, dus ziet er nog wel goed uit. Alleen op de tijden dat het water overal verwarmd is, barst het van de bejaarden. Ik heb dat dus maar 1 x gedaan op zo'n verwarmd water dag. Ik had een oma met een snorkel die in mijn buik naar boven kwam en een dikke, ouwe vent met jampotglazen die graag met mij uit wou :confused: ...Maar ja, wie weet als je daar met je kleintje komt, laten de opaatjes je wel met rust :) . En gratis parkeren.
    Ik weet overigens niet hoe het nu is hoor, dat was een jaar of 4 geleden.

3. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
  4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    super bednakt dat zwembad in gorinchem gaan we nu volgende week zondag misschien zwemmen alleen als ik og ben geworden niet ;) dan vind ik zwemmen nooit zo fijn super bedankt...

nog meer tips altijd welkom :)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,065
    3,859
    113
    Oh, daar had ik laatst ook al op de website van gekeken. Maar ik vroeg me af of het wel schoon was. Ben een beetje bang om in zo'n soort vieze Tropicana terecht te komen. Maar als het goed bevalt, ga ik daar ook binnenkort eens heen. In mijn woonplaats is alleen een klein kleuterbad en een ijskoud bad om banen te trekken.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha hier ook in de woonplaats een zwembad maar simpel en kaal enz... maar als ik erheen gaat vertel ik wel hoe het was :) iemand anders, anders eventueel meerdere ervaringen? zo zin om weer eens te gaan zwemmen in een lekker zwembad? is het trouwens druk in het zwembad in gorinchem?

7. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    ik ga altijd hier in dordrecht zwemmen het is niet veel maar met de kleine is het al gauw goed je kan dan toch ook niet overal in dus een peuterbad en een verwarmd bad is al voldoende.

8. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Het Caribabad vind ik echt een schoon zwembad.
    Ze hebben een tijdje geleden verbouwd, ja, dan is het wel iets rommeliger, maar dat is begrijpelijk.
    Ik ben tot nu toe alleen nog maar 's avonds geweest, dan is het wel redelijk druk.
    Binnenkort ga ik 's ochtends met Bram, ik ben benieuwd.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee bedankt ik blijf de reacties afwachten klinkt daar wel leuk dan is niet voor niks druk lijkt mij ;) super bedankt :)

10. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Wij gaan af en toe bij Centerparcs zwemmen (Eemhof) maar daar zijn we altijd maar zo'n 5 of 7 euro per persoon kwijt. Komt wel doordat we maar 2 of 3 uurtjes gaan, dan betaal je niet zoveel als voor een hele dag.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dat ligt alleen niet in zuid-holland, toch? :)

12. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    In Waddinxveen (tussen Alphen en Gouda) is ook een leuk zwembad. Ik weet alleen zo gauw niet hoe het heet...

(loopy gaat effe googlen)

oh ja de Sniep http://www.gouwebaddesniep.nl/

13. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Het was even als voorbeeld voor Centerparcs bedoeld. Ik neem aan dat die prijzen per park aardig gelijk zijn, maar dat weet ik dus niet. Was een reactie op TO die zei dat ze Centerparcs met E 15 te duur vond.

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    okee bedankt allemaal
    ja center parcs is voor een hele dag 15 euro maar wat jij zei voor paar uurtjes minder alleen neit zo in de buurt hierb :) en voor paar uurtjes zolang rijden niet zoveel zin in... aangezien ik een hekel heb aan in de auto zitten :) maar in ieder geval allemaal bedankt voor de tips :)

15. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0

hoi ik ben benieuwd wat je ervan vindt, ik wil binnenkort ook gaan met
    Julian!

groetjes Lonneke

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ja ik ook :)
    zoals ik al zei wij gaan zondag over een week denk ik:) zal me reactie ook neerzette hier dan... heb er onwijs veel zin in.. zolang al neer mee gzwommen het laatst in onze vakantie in turkije dat was juni :$ en de kleine is zo doo op water.. alleen het ideale lekkere zwembad neit geiovenden .. hopend atd it het is,... maar ziet er op de site goed uit :) en al meerdere positiefe reacties op msn op gehad ook :)

17. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    ik wilde eerst naar sliedrecht gaan maar als jij zegt dat dat tegen valt?
    wat viel er tegen, ben wel benieuwd? Ik wilde namelijk daar heen gaan omdat dat zo'n bronbad is.

18. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    heey,

ik ben er echt onwijs vaak geweest... voordat alysia is geboren toen was het gewoon lekker normaal water en schoon en vond daar de stoombaden en saunas heerlijjk.. toen alysia 4 maanden oud was dachten we lekker bronbad daar weer heen voor zwemmen.. zo en wat is dat zwembad oppeen tegengevallen toen ijskoud maar echt koud water zelfs mijn vriend vond het koud en die heeft het altijd warm... erge vieze hokjes met omkleden stonk echt naar de plas niet normaal... en dan niet spreken over het bubbelbad nou dacht dat lekker warm nee hoor dat water was wel iets warmer dan het normale bad maar lekker nee ook niet echt warm.... en onbeschofte mensen iedereen zwemt tegen je aan kijken niet naar je, maar dat kon ook aan die dag liggen...

maar voor ons nooit meer dat zwembad koud water er vies vonden wij... zelfs de kinderbadjes waren gewoon koud en vies... dus wij zijn er daarna nooit meer naartoe gegaan.. het was goed maar vind het erg achteruit gegaan...

haha maar dat is mijn mening:) misschien is het nu beter maar verwacht het niet ben er 2 keer geweest en na de tweede keer voor mij nooit meer terwijl wij er altijd kwamen

en dat bronwater ik dacht nou zit geen chloor in maar zit er ook gewoon in wel minder als normale baden.. maar niet veel minder vind ik :)

19. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    oh nou dat is inderdaad niet echt fijn als dat nu nog zo is!
    ik ga lekker met Julian naar het caribabad. is nog dichterbij ook!

zwemze!

groetjes Lonneke

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    haha okee... wanneer ga je naar dat zwembad? wil je dan laten weten hoe het was? :)

Share This Page