opnieuw opleiding vraagje

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Jan 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ja meiden k weet dat jullie er gek van worden hahahaha
    maar goed, ik heb dus een tijdje geleden een topic geplaatst over dat ik een opleiding wil gaan volgen maar wat ik wil is niet haalbaar met onze dochter!
    nu vertelde iemand dat als je boven de 21 bent dat je een toets ken doen als je nog geen middelbaardiploma hebt!
    nu heb ik op internet gezocht maar kom er niet uit heeft iemand een tip voor me?

2. je kan elke opleiding na je 21e volgen idd zonder mavo of havo diploma. je moet dan wel voorafgaand aan de opleiding een toets doen om te laten zien dat de opleiding niet te hooggrepen is (voor het geval je van plan van een master universitele opleiding te nemen ofzo :) )

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Ik heb 2 maanden geleden de 21+ toets gedaan!
    Pb me maar even als je er vragen over hebt. (heb de toets gehaald btw ;) )

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

je moet idd de 21+ toets gaan doen.
    Meestal moet het niets voorstellen gaan ze alleen kijken of jij het wel aankan of niet. Je krijgt een toets over de bepaalde richting die je wilt doen :) Succes ermee

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    ik kreeg geen toets over een bepaalde richting... ;)

6. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

meiden bedankt deze ken dicht ik heb mijn vraag al beantwoord gekregen :D

7. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    Belgiƫ
    Ah, ik dacht dat je bedoelde om met middenjury nog een diploma middelbaar te halen. Kan je echt zonder diploma middelbaar aan een opleiding beginnen? Waarvoor dient die toets dan? Is dat een soort ingangsproef? Of is die proef een soort afsluiting van het middelbaar?

Ik ken eigenlijk alleen middenjury maar misschien dat dat alleen/vooral voor ASO en TSO is?

8. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Okay! Dicht dan maar...

Share This Page