Mijn zoon is 6 maanden en ik ga niet graag met hem de gehele dag op een strand liggen Ieder zijn ding, andere zullen het wel fijn vinden Nu ben ik zelf al geen type om de hele dagbop het strand te zijn Laat staan met de kleine Nu krijg ik van mensen te horen , en lekker naar het strand geweest En dan vinden ze het raar dat ik het niet verstandig vind om te gaan Slapen, eten en de felle zon met een kleine op het strand us voor mij niet een vorm van gezelligheid Badje in de tuin en met papa of mama lekker in eigen zwembadje Alle comfort thuis Mensen kijken mij aan alsof ik raar ben Persoonlijk vind ik het niet verstandig om met een kleintje op een vol strand te zitten . Ook al is er een parasol
Helemaal mee eens hoor! Ik ga ook niet voor mijn plezier op een (overvol) strand zitten. Wij zijn vorige keer met die warmte wel naar een plas geweest, maar dan in de ochtend en om 12.00 uur weer naar huis. Gewoon doen wat voor jou goed voelt, laat anderen maar denken wat ze willen. Ik heb er inmiddels van geleerd dat mensen zonder kinderen je soms 'lastig' vinden met al die regeltjes enzo.
Helemaal met je eens!! Ik blijf ook gewoon in de achtertuin Op het strand zou ik mijn kleine ook niet blij maken, veel te warm!!!
Zoals je al zegt: ieder zijn ding? Ik heb ook geen zin om hele dag aan het strand te liggen (is ook 1,5 uur rijden) maar als iemand anders dat wel wil, prima toch?!