Zwembadje in de tuin

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door HappyRabbits, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Het wordt heet! eind deze week. :$
    Nu heb ik een opblaasbadje voor in de douchekabine die ik ook buiten neer kan zetten. Maar ik vroeg me af, waar moet ik rekening mee houden? Watertemperatuur? Parasolletje erboven? Krijgt hij het niet koud? Misschien een beetje suffe vragen, maar hoe doen jullie dat?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik zette vorig jaar ook een zwembadje op, eerst het babybad maar daarna een heeeeeel klein zwembadje (2 emmers was ie vol haha)
    Ik deed met de gewone dagen (25 graden ofzo) het water rond de 37graden en als het benauwder was wat frisser maar na enkele keren doe je dat meer op het gevoel. Maar zeker niet te koud doen.

Buiten legde ik alles dan klaar, handdoek, luier, romper,...
    Wel goed insmeren en altijd in de schaduw, zeker in een zwembadje want dan verbrand je sneller

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik deed het wat lauwig op die leeftijd. Ook niet te warm..ze mogen er wel lekker van afkoelen. En zo'n handdoek met capuchon is ideaal

4. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Zwembadje in de schaduw zetten, goed insmeren. Water niet te warm/ niet te koud.
    Wij hebben vorig jaar een zwembadje met "dakje" gekocht, ideaal!

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zet het zwembad vaak sochtends (na ontbijt, hier nmeestal rond 8:30) vast op en vul hem met een laagje koud water.
    Het water warmt snel genoeg op en voordat ze erin mogen voel ik nog even.

Hier is het standaard niet tussen 13:00 en 15:00 buiten en hebben ze altijd zelf de keuze voor schaduw of zon. Ik zet dus een parasol op. Gezien ze zichzelf voortbewegen heb ik soms weinig te willen.

Vergeet niet goed en regelmatig in te smeren ;) en veel plezier van het (mij veel te) warme weer.

Deel Deze Pagina