mijn dochtertje wordt binnenkort alweer 1. Hoogtijd om me bezich te houden met verjaardagscadeau`s. wat heeft ze al: loopkar houten blokken vormenstoof hamertje tik muziekset met sambaballen/xylofoon/trommel/tamboerein. nijntje muziektv loopfietsje hebben mijn ouders nog staan voor haar voor straks. wat weet ik te vragen: duplo stoffen pop en toen.... geld of bonnen vragen vind ik niks, dvd`s en boeken en cd`s vragen vind ik niet zo leuk dat koop ik liever zelf en het moet ook weer niet te duur worden. het is een echte rouwdouwer, zit nooit stil, klimt/klautert overal op, naja dit probeert ze en loopt langs de bank en paar stapjes wanneer je haar vasthoud. muziek maken vind ze heel leuk en ze zit nu in de sorteerfase
Onze dochter is gek van haar kooksetje. Veel potjes en pannetjes en bestek zodat ze lekker kan koken voor mama. Vind ze fantastisch!
Mijn zoontje is net een jaar geworden en dit is wat hij o.a. heeft gekregen: Houten puzzels Een schelp voor zand/water voor buiten Boekjes Badjasje Slofjes Dvd's en cd's met Nijntje en kinderliedjes. Wat ik zo om me heen hoor, valt het keukentje (bijv. Ikea) goed in de smaak.
Babyschommel,puzzels Little people, Boekjes Speel en ontdektafel vtech Kleertjes Xylofoon Telefoon Zandbak Fietsje met duwstang Zwembandjes