Heeft er iemand al een badje staan? Ik twijfel of ik hem zo voor mijn dochter op zal zetten, het is maar een klein badje van 130 cm doorsnede dat ik kan vullen wel lauw/ warm water.
ja hoor zou ik gewoon doen, parasolletje er boven goed insmeren en wie doet je wat! als je het nu opzet verwarmd het water ook lekker! en kan je er zelf bij zetten op een stoeltje lekker met je voeten in het water geniet ervan
Hij staat hier ook al een paar dagen. En eerder dit jaar (in Maart en met Koninginnedag) heeft 'ie ook al opgestaan. Heerlijk!
Ik heb gisteren zo'n schelp gekocht. Hadden een opblaasbadje, maar wet gek van dat ding steeds opzetten. Nu is de ene helft met zand en de andere helft met water. 's Avonds gooi ik het water eruit en dan schikt het als deksel van de zandbak.
hier zetten we m vandaag ook op en 2 dagen geleden is die kleine van mij al wezen zwemmen in het plaswijckpark
Hier de watertafel gevuld met water, daar wordt hij wle net zo nat van als van het badje , zijn bezig met schuren en schilderen van de kozijnen dus bad staat dan erg in de weg maar anders zou hij hier ook staan , het is hier avhter bloedheet
Ik heb water in de watertafel gedaan, en vanmiddag als ze geslapen heeft zet ik het kleine zwembadje op. Het is hier 28 graden dus warm genoeg.
ik ga morgen een zwembad kopen en opzetten en dan al laten vollopen met water en afdekken met een zeil zodat het water lekker lauw kan worden tegen donderdag nadat men zoontje van school komt... Het word hier 29 graden heb ik op het weerbericht gezien! En dan nog het hele weekend heel warm dus...ZWEMBADWEER
Ben nu wel nieuwsgierig hoe zuidelijk, zuidelijk is Hier helaas geen badje, moet werken... Maar morgen komt er een badje in de tuin, zo heerlijk tuin op het zuiden. Genieten maar!!
Hier het schelpje ook maar gevuld. Lekkere spetteren. Ennuh, het is nog vrij fris hoor op sommige plekken Weerkaarten Nederland