whaha denk aan......Pinkpop Maar nu komt heeeel langzaam het zonnetje door...was erg mistig hier de hele morgen en echt koud!
Ik denk dat ik dadelijk eens een zwembadje ga kopen. Weet iemand waar je nog van die kleine ronde opblaasbare zwembadjes kan kopen?
Hier aan de 'kust' is het ook 26 graden, lekker hoor! Zo even op de fiets de oudste naar school brengen. Wat een leventje!
Ja zeker wel! Ik weet niet waar je woont? Hier in het zuiden/binnenland 25-28 graden zou het gaan worden hier vandaag. Dus lekker doen
Hier staat hij vandaag voor het eerst op. Klein badje, en idd lauw gevuld.Als Elin zo wakker wordt gaan we eens kijken of zij net zo veel lol als Levi heeft
Had al een maand geleden dit ontzettend leuke speelbadje gekocht... maar het is hier nog veel te koud :x Baal er zo van want heb al zoooolang zin om het op te zetten! (momenteel slechts 18 graden hier) Er zitten ook ballen bij, dus kan er ook een ballenbad van maken
Onze dochter heeft vanochtend al samen met een vriendinnetje heerlijk gepoedeld.. De jongste zag het nog niet zitten
Ja, ik heb het bad al staan, moet het alleen nog vullen. Heb nog geen tuinslang dus zal met emmers moeten..
Ik heb hem opgezet vandaag en zoon speelt er heerlijk in. heeft de grootste lol en het is warm genoeg. (het is hier nu binnen al 26 graden)
@ Badjou: waar heb je dat leuke zwembadje gekocht? Hier is het ook lekker zonnig maar zit niet buiten, ben aan het schoonmaken en de kleine is in slaap gevallen na een wandeling
aaaahhh dat is wel sneu met dit weer. woon je in de buurt, heb het badje staan en zoon vind andere kindjes helemaal leuk
@zonne Hier Intex Rainbow Ring Play Center Camping sport De Wit Is goedkoopste die ik kon vinden, zelfde badje kost ergens anders wel 20euro meer! Kinder zwembad als speelparadijs, met glijbaan, ballen rolspel, ringen werpen en fontein. Buiten speelgoed voor kinderen van Intex. Afm.: 297 cm x 193 cm x 135 cm
Net bij de action een badje gekocht en wordt nu gevuld... Straks lekker even sameb met ons kereltje het badje in... Het grote zwembad staat nog niet maar die duurt ook te lang om op te warmen. Vorig jaar hebben we er eentje van 4,5 meter doorsnede gekocht... En 1,40m diep... Voordat die warm is zijn we een zomer verder hihihi