hier ook de schelp staan met gewoon warm water gevuld, 2 x een plastic wasmand vol water ging erin denk zo"n 50 liter totaal (zonder gaatjes natuurlijk, hihi ).. nu waren het erg volle manden want broerlief kon ze er even in tillen voor me, ideaal. daarna zeepsop erin gedaan schoon water erbij gepakt en shampooo'en maar ! in 5 min 3 kindjes gewassen (neefje ook) ideaal. en zometeen mag het straatje gewassen ermee haha.
Hier heeft Robin ook heerlijk in het zwembadje gespeeld vanmiddag. Heeeerlijk vond hij het! Van het weekend heeft hij er ook al even in gezeten. Wij hebben deze: Prenatal - Speelgoed - Buiten speelgoed - Prenatal - Prenatal Zwembadje met zonnescherm Ideaal, dan kan hij nog een beetje in de schaduw zitten
Ga morgen een badje kopen en neerzetten, de vorige heb ik afgelopen zomer na 3 jaar dienst weggegooid. Steeds dacht ik moet wel een nieuw badje kopen maar liep er niet tegen aan en met t weer wat we vorige weken hadden had ik er verder geen haast meer. Maar in onze zeer beschutte tuin is het nu gewoon heet en daar hoort een badje bij.
Hier nog geen kleine, maar ik heb er vanavond een bij kruidvat gekocht. Heerlijk om even af te koelen.. pfff wat een hitte...
Ja hé, vond hem zelf zo leuk (ben een speelgoedfreak ofzo) Ben héél benieuwd want m'n ventje er van gaat vinden...
Vandaag hebben we lekker gevaren want vriend was vij vandaag. Het was heerlijk, maar wel warm. Morgen mogen de kids lekker in het badje.
Ben benieuwd.. vind de weersites en voorspellingen momenteel erg vervelend. Kijk op 3 sites en alle 3 totaal verschillend. Bij de ene site komt er regen,hagel en onweer en moeten we vanaf vannacht al ''oppassen''. Bij de ander morgen begin van de middag. En bij de aller laatste site krijgen we geen druppel regen maar een stralende zomerse dag. Oh en volgends buienradar komt er inderdaad helemaal geen bui over. ZO was hier de voorspelling voor zondag ook ''noodweer''. De hele dag een strakke blauwe hemel met denk rond de 23 graden. Dus ben benieuwd
Nou idd, hier is geen druppel gevallen zondagavond... maar die sites zijn niet echt betrouwbaar. Nou hopen dat die laatste site gelijk heeft
Hier heeft ons zoontje smiddags fijn met zijn nichtjes in het zwembadje van mijn ouders gespeeld. Mama moest vergaderen
heb gisteravond ons nieuwe zwembad opgezet. zon fijne kookpot haha was dr altijd op tegen maar was nu zon goeie aanbieding kon hetn iet laten. zeil erover en nu maar hopen dat ie warm word. nog ff chloortabs halen voor erin anders word ie zo groen enzo. dan kan ie de rest van de zomer staan
diegene die een groot bad hebben (zo 1 van 3,60 of 4 meter doorsnede... die krijg je heerlijk warm door een tuinslang aan te sluiten op pomp.. en die tuinslang dan bv over bergingdak te laten lopen en dan terug badje in.. door zon is water dan zo opgewarmd) heb gisteren zon kruidvat familiebadje gekocht.. en natuurlijk pomp nergens te vinden.. ben 1.5 uur!!! bezig geweest om bad op te blazen... om dan tot ontdekking te komen dat jongste er dan niet meer in kan klimmen.. zucht.. dus bovenste rand weer leeg gelaten.. bodem water erin en klaar.. vroeger vulde ik hem goed, deed er chloor en ph spul in en dan bleef water zeker 2 weken goed.. maar nu met die kleintjes ligt bad zo vol met zand en gras dus moet ik het elke dag leegkiepen (fijn voor de bloempotten)
wij dus bij de blokker voor 16 euro zo'n schelp gekocht hondjes gaan er nog niet in maar ik wel lekker met de peutties in't water