Zaterdag een bezichtiging bij ons appartement

Discussion in 'De lounge' started by Henkiepenkie, Aug 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Vanmiddag werden we gebeld, aanstaande zaterdag is er een bezichtiging. Ik ben er blij mee! Ik wil heel, heel, heel graag een tuin voor ons meisje en graag voor onzelf wat meer ruimte :D
    Ik hoop zo dat het nu verkocht gaat worden!

Ik ben zo blij, dus ik dacht ik deel het even met jullie ;)

2. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

foto's? :D misschien kunnen we je nog wat tips geven! ik hoop voor jullie dat het snel verkocht gaat worden!

3. Henkiepenkie

Ik pb je wel even een link! Ik vind het openbaar toch nog een beetje te gek.

4. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ontvangen! ik ga er straks even goed naar kijken. Spring eerst even snel onder de douche!

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Spannend zeg! Ik snap dat het eng is maar wellicht kunnen wij als buitenstaander idd wat tips geven!

6. Henkiepenkie

#6 Henkiepenkie, Aug 13, 2012
    Last edited by a moderator: Aug 13, 2012
    En weer weg!

7. Petra83

Petra83 Bekend lid

Jan 3, 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    Ziet er erg mooi uit hoor. Hoop voor je dat het snel verkocht is

8. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,636
    379
    83
    ..
    Mooi hoor, niet veel meer aan doen..

Misschien een bosje bloemen neerzetten dacht ik nog aan..

Wat een gaaf bordenrek, waar heb je die gekocht..?

9. Henkiepenkie

Ik heb juist laatst een heel grote bak gekocht met 6 orchideen erin, die staat op tafel. Ik haal nog wat bloemen voor buiten.
    Bij Trendhopper!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Mooi! Ik zou het precies zo houden als op de foto ;) alle overbodige spullen weg doen als je die er inmiddels weer hebt staan en ik zou trouwens ook je kasten opruimen :) mensen kijken daar vaak toch in (keukenkastjes, inloopkasten enz ;) )

Heel veel succes, hopelijk is ie snel verkocht!

11. Henkiepenkie

Ja, dat is nogal een klus. Dat hebben we vorige keren ook gedaan, snoeren weg enz. Alle snoeren uit de tv gehaald ;)

Vind je mijn kasten er nu rommelig uitzien?
    De kasten ruimen we altijd wel op hoor.

12. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben zelf makelaar: haal alle overbodige spullen weg, zoveel mogelijk licht in huis (gordijnen enz open)......zorg dat het schoon is een zorg dat het FRIS ruikt!
    succes! hoop voor jullie dat het een positieve bezichtiging is!

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha ik heb hem gemist. Maar lees positieve reakties, dan komt het vast goed.

14. Henkiepenkie

Ze zijn geweest. Het kaartje van de makelaar was positief. Ze waren serieus, er wonen een aantal vrienden van ze hier in de straat en flat. Het appartement was netjes. (altijd leuk om te horen) De tips hebben geholpen, bedankt!

15. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

Aug 20, 2012
    477
    33
    28
    Ik heb je appartement niet gezien, maar het klinkt erg positief! heeft de makelaar nog iets gezegd over wanneer de mensen willen beslissen?

16. Henkiepenkie

Nee, helaas niet. Ik ga wel aan het eind van de week de makelaar bellen mocht ik nog niets gehoord hebben.

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,857
    113
    Spannend, ons huis staat ook te koop, afgelopen tijd best veel bezichtigingen gehad, ook mensen die voor de tweede keer kwamen, maar helaas óf niets meer van vernomen of ze moesten hun eigen huis nog verkopen etc. Gisteren ook nog kijkers gehad die voor een tweede keer kwamen, ik hoop zo dat het wat wordt!

18. Henkiepenkie

Zo! Dat hoop ik ook voor je zeg! En ik vind het zo vervelend als mensen niets meer laten horen! Ik vind die onzekerheid zo rot...

19. Moosey

Moosey Fanatiek lid

Apr 22, 2010
    1,488
    1
    38
    Brabant
    Ik heb misschien nog wel een tip.

Wij hadden ons appartement ook te koop staan omdat we een huis met tuin wilden. We hebben heel veel bezichtigingen gehad, maar vooral in deze tijd zijn potentiële kopers superkritisch. Met als gevolg dat ons huis al bijna 2 jaar te koop stond.

Toen las ik ergens iets over woningruil en dat bracht mij op een idee.
    Via Funda zocht ik alle makelaars in de buurt op en stuurde ze een mailtje met de vraag of zij iemand in hun bestand hadden die op zoek is naar een appartement en die zelf een eengezinswoning in de verkoop heeft.

Het toeval wil dat onze eigen makelaar net iemand had die op zoek was naar een appartement en zelf zijn woning kwijt moest!
    We zijn bij elkaar wezen kijken en waren beide heel enthousiast.
    We besloten de ruil aan te gaan. Uiteraard voldeed het huis wel aan al onze wensen, anders hadden we het niet gedaan.
    We hebben niet letterlijk geruild want de eengezinswoning was veel duurder, maar nu waren we allebei van ons huis af!

Weet niet of jullie woning al lang te koop staat, maar wanneer het te lang duurt kun je het altijd op deze manier proberen!
    Succes!

20. Koon

Koon Niet meer actief

Succes met de verkoop van jullie huizen. Echt een spannende tijd he.
    Staat het al lang te koop?

Wij hebben vorig jaar ons appartement binnen 6 weken verkocht. Gelukkig maar, anders hadden we nu geen kindje, was veel te klein!
    Stond super veel te koop in het complex, toen al en nu nog steeds verder niets verkocht. We hebben gewoon geluk gehad!

En ik zou zeker de makelaar bellen als je aan het einde van de week niets gehoord hebt. Ik neem aan dat de makelaar de potentiele kopers ook nog een keer belt om te informeren.
    Het is inderdaad erg storend en niet netjes als mensen niets meer laten na een bezichtiging.

Share This Page