Waar brede etiketten te koop?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jel, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Voor de geboortekaartjes wil ik de adressen alvast op etiketten schrijven, omdat de enveloppen niet vooruit geleverd kunnen worden, en ik ook niet handig ben met etiketten maken op de computer.

Ik wil graag etiketten hebben van ongeveer 10 cm breed, want dat heb je wel nodig aan schrijfruimte als je bijvoorbeeld lange adresnamen hebt.

Nu ben ik al geweest bij Action, Hema en een plaatselijke sigarenzaak en daar hadden ze wel etiketten, maar die waren op zijn breedst 7 cm.

Wie weet waar ze betaalbare etiketten hebben die 10 cm breed zijn?
    Ik zag al wel wat webwinkels, maar daar zag ik hele dure en die je ook per 1000 stuks tegelijk en zo moet kopen. Liefst wil ik ze in de winkel zelf kopen, maar online bestellen is ook geen probleem, als het maar betaalbaar is.

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb ze bij de Action gehaald, kost zowat niks! :)

Edit: o, ik lees veeeeel te snel, ik zie al dat je bij Action bent geweest. Sorry!

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Je kunt het ook op een gewoon A4-tje schrijven en dan van tevoren boeklon op maat knippen. Boeklon is verkrijgbaar op rol en een soort doorzichtige sticker. Als je de boeklon net iets groter knipt dan valt het randje er overheen en plakt het A4 papier vast. Boeklon kun je kopen bij de Blokker.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is op zich wel een idee, maar ik denk als ik eenmaal bevallen ben dat het best veel werk kost om dat allemaal te knippen en te plakken.

Ineens schoot Bol.com te binnen bij me, en ik denk dat ik wat gevonden heb.
    bol.com | Easy Computing 240 Etiketten - 99.1 X 67,7 mm, Easy Computing | Computer...

Die zijn alleen wel 9 cm breed, die ene cm maakt dan ook niet meer uit.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Misschien op de markt bij de kaartenverkoper? Of bij een hobbywinkel?

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina