De titel zegt het al.....waar kun je sokjes kopen die niet knellen? (maar ook niet afzakken) Ik heb ze geprobeerd van de hema en van de kruidvat (met dat aapje erop) maar ze knellen allemaal. Een maat te groot kopen ziet ook weer niet uit....hellup, wordt er gek van! Groetjes Mik
Ik heb sokjes van de wibra, toevallig zacht roze, er zitten er 2 in een pakje en ze kosten 1 of 2 euro. Op de sokjes zit een sticker met "stretch" of zo iets. Het zijn een soort knie kousjes en die blijven goed zitten bij mijn dochters spekbeentjes.
ik vind die van de hema juist super... maar DL heeft ook van die spillepootjes Ik heb een setje sokjes van de V&D (Friendz oid) liggen, die afzakken, dus misschien is dat voor jou de goeie breedte.
De bambino sokjes van de Kruidvat deden het hier erg goed! Die per 3 gaan. Twee ervan zijn fijn, de derde in de verpakking is een ander model en die is minder fijn. Onze oudste had ook spekbeentjes
ik heb sokjes van de zeeman...met tijgetje en winnie de pooh erop.. omdat Sem ook behoorlijke spekbeentjes heeft..heb ik de bovenkant zeg maar omgeslagen...de elastiekrand zit dus net boven zijn voetje bij de enkel...dat gedeelte is een stuk slanker en nu heeft hij er geen last meer van.. wat ik ook wel eens doe is van die broekjes met sokjes eraan....alleen zijn die niet zo charmant
Ja, misschien veel te duur, ik had toevallig een bon, maar hier heb ik sokjes van lief en van noppies die en niet knellen en niet afzakken. Nou heeft mevrouw juist geen spekbeentjes dus weet niet of het voor jou werkt. Misschien zijn ze op mp wel te koop als dat je niet tegen staat. Nieuw vind ik het namelijk zelf onbetaalbaar zonder cadeau bon.
Ik heb een driepak dikke sokken in verschillende kleuren bruin en beige van de h&m.. die doe ik altijd 'snachts aan omdat ze niet knellen...
Oke dan moet ik eens meer in de hoek van zeeman en wibra gaan kijken. De bambino`s knellen helaas ook Thanks Lady`s!
Online bij GAP kids. Sinds kort leveren die ook in NL. Goede kwaliteit, ze knellen niet en zakken ook niet af. Ik bestel altijd een hele lading in 1 x voor beide zoons en dan kan ik weer een half jaartje voort.
Bij de oudste had ik veel sokjes van de Hema en de Zeeman, maar ook van de Hema die goed zaten. (Bij de jongste zakken die allemaal af, nu dus de Bambino sokjes. En sock-ons, ideaal. )
Zelde probleem hier met de spekbeentjes.. Bambino gaat net maar knellen ook.. En heb 1 paar snoopy sokjes cadeau gehad vd zeeman en die zitten super! Helaas niet meer te krijgen hier maar ook niet neutraal draagbaar.. Ik blijf dus ook zoeken.. Wibra nu maar eens opzoeken dan..
ik gebruik sock's on, ideaal werk wel alleen bij de gewone katoene sokjes en niet bij de dikkere badstof maar zo kun je dus sokjes kopen die eigenlijk te groot zijn (maar dus niet knellen!) en blijven ze gewoon aan! echt de uitvinding van de eeuw!! Sock Ons | clever little baby accessories that make parenting a little easier kun je volgens mij ook gewoon bij prenatal en babydump enzo halen
De enige sokjes die bij ons mannetje goed bleven zitten zijn die van Noppies.... (weet iemand eigenlijk waar je die zou kunnen kopen? Wij hebben ze cadeau gekregen). De andere merken sokjes heb ik een paar keer geprobeerd maar die waren standaard binnen 10 minuten weer uit, dus daar begin ik niet meer aan .