Sokjes die NIET knellen! waar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mikkydj, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    De titel zegt het al.....waar kun je sokjes kopen die niet knellen? (maar ook niet afzakken) Ik heb ze geprobeerd van de hema en van de kruidvat (met dat aapje erop) maar ze knellen allemaal. Een maat te groot kopen ziet ook weer niet uit....hellup, wordt er gek van!

Groetjes Mik

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb sokjes van de wibra, toevallig zacht roze, er zitten er 2 in een pakje en ze kosten 1 of 2 euro. Op de sokjes zit een sticker met "stretch" of zo iets. Het zijn een soort knie kousjes en die blijven goed zitten bij mijn dochters spekbeentjes.

3. fafa

fafa Niet meer actief

ik vind die van de hema juist super... maar DL heeft ook van die spillepootjes ;)

Ik heb een setje sokjes van de V&D (Friendz oid) liggen, die afzakken, dus misschien is dat voor jou de goeie breedte.

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

De bambino sokjes van de Kruidvat deden het hier erg goed! Die per 3 gaan. Twee ervan zijn fijn, de derde in de verpakking is een ander model en die is minder fijn. Onze oudste had ook spekbeentjes :)

5. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    ik heb sokjes van de zeeman...met tijgetje en winnie de pooh erop..
    omdat Sem ook behoorlijke spekbeentjes heeft..heb ik de bovenkant zeg maar omgeslagen...de elastiekrand zit dus net boven zijn voetje bij de enkel...dat gedeelte is een stuk slanker en nu heeft hij er geen last meer van..
    wat ik ook wel eens doe is van die broekjes met sokjes eraan....alleen zijn die niet zo charmant;)

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Die van de Kruidvat.

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

die van het kruidvat knellen hier juist af(bambino) heeft ook spekbeentjes.

8. happymama

happymama Niet meer actief

die bambino sokjes zijn goed en van de hema ook vind ik

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hier ook inderdaad!

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja, misschien veel te duur, ik had toevallig een bon, maar hier heb ik sokjes van lief en van noppies die en niet knellen en niet afzakken. Nou heeft mevrouw juist geen spekbeentjes dus weet niet of het voor jou werkt. Misschien zijn ze op mp wel te koop als dat je niet tegen staat. Nieuw vind ik het namelijk zelf onbetaalbaar zonder cadeau bon.

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik denk dat je het merk Paul Frank bedoel....

Je kunt beter Bambino´s kopen die zitten echt perfect!

12. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Ik heb een driepak dikke sokken in verschillende kleuren bruin en beige van de h&m.. die doe ik altijd 'snachts aan omdat ze niet knellen...

13. tassie1980

tassie1980 Actief lid

1 jul 2011
    473
    52
    28
    beilen
    sokjes van de zeeman 2 paar 1.29 ideaal zakken niet af ;)

14. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Oke dan moet ik eens meer in de hoek van zeeman en wibra gaan kijken. De bambino`s knellen helaas ook :(
    Thanks Lady`s!

15. juliette77

juliette77 Niet meer actief

Online bij GAP kids. Sinds kort leveren die ook in NL. Goede kwaliteit, ze knellen niet en zakken ook niet af. Ik bestel altijd een hele lading in 1 x voor beide zoons en dan kan ik weer een half jaartje voort.

16. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Bij de oudste had ik veel sokjes van de Hema en de Zeeman, maar ook van de Hema die goed zaten.
    (Bij de jongste zakken die allemaal af, nu dus de Bambino sokjes. ;):) En sock-ons, ideaal. :))

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zelde probleem hier met de spekbeentjes.. Bambino gaat net maar knellen ook..
    En heb 1 paar snoopy sokjes cadeau gehad vd zeeman en die zitten super! Helaas niet meer te krijgen hier maar ook niet neutraal draagbaar.. Ik blijf dus ook zoeken.. Wibra nu maar eens opzoeken dan..

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ik gebruik sock's on, ideaal
    werk wel alleen bij de gewone katoene sokjes en niet bij de dikkere badstof maar zo kun je dus sokjes kopen die eigenlijk te groot zijn (maar dus niet knellen!) en blijven ze gewoon aan!
    echt de uitvinding van de eeuw!!
    Sock Ons | clever little baby accessories that make parenting a little easier

kun je volgens mij ook gewoon bij prenatal en babydump enzo halen

19. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    De enige sokjes die bij ons mannetje goed bleven zitten zijn die van Noppies.... (weet iemand eigenlijk waar je die zou kunnen kopen? Wij hebben ze cadeau gekregen). De andere merken sokjes heb ik een paar keer geprobeerd maar die waren standaard binnen 10 minuten weer uit, dus daar begin ik niet meer aan :).

20. ezel

ezel Lid

9 mei 2011
    16
    0
    0
    Heb je wel eens geprobeerd om de rand van het sokje om te slaan?

Deel Deze Pagina