hallo! Ik ben even benieuwd naar wat jullie gebruiken! Ik ben namelijk bijna door de zwitsal heen. ik vraag me nu af is er nu wat anders wat ik kan gaan gebruiken als shampoo en douchegel. en waar halen jullie dit dan? of gebruiken jullie nog steeds zwitsal op deze leeftijd? mijn zoontje is 2 jaar! Alvast bedankt!
Ik gebruik voor mijn dochter van 2,5 gewone zwitsal, of speciaal voor peuters/kleuters in jongens is dat zwitsal met Peter Pan en Kapitein haak, ruikt errug lekker! En wij gebruiken producten van Dermo, in Dora, Sesamstraat of Nijntje
Ik gebruik ook weleens zwitsal/ piraten badschuim etc als het in de aanbieding is vanwege de lekkere geur en/of de leuke verpakking. Maar als we toevallig niks anders in huis hebben pak ik gewoon die van ons hoor ( niet te geparfumeerd van een bepaald parfummerk ofzo, maar wel de zachtere soorten van Therme bijvoorbeeld.)
Ik heb nog altijd de zwitsal omdat ik hem zelf nog steeds zo heerlijk vind ruiken. En van op vakantie in Elba nog een heerlijke tube babydouchecreme maar die is helaas bijna op (en er gaat niemand naar elba die ik ken ).
Ik gebruik shampoo van Dermo (Sesamstraat). Van dat merk gebruikte ik ook altijd wasgel, maar laatst heb ik zo'n hele grote pompfles gekocht bij het KV. Je hebt met Cars erop, prinsessen of Winnie de Pooh. Het is speciaal voor kinderen. Dit bevalt ook goed en het is stukken goedkoper.
Wij hebben ook zo'n grote pompfles.(hier met prinsessen) Ben er erg tevreden over! Is ook ph neutraal volgens mij. Ze hadden ze ook met Cars en Pooh, als ik het goed heb.(Etos)
We hebben Piet Piraat shampoo en wasgel, hehe. Maar vaak was ik hem ( of hij zichzelf ) met Zwitsal van de jongste, of met shampoo van een babydoos die al 3.5 jaar oud is maar nog lekker ruikt. Die krengen raken maar niet leeg.
Haarshampoo van Dermocare (de Dora versie) En douchegel van Zwitsal girls (met princessen erop) Ik smeer haar overigens wel nog steeds in met Zwitsal.
Hier gebruik ik zemelenbad (mijn dochter heeft last van eczeem en waterwratjes) shampoo gebruikt ik Dermo
Wij hebben ook vanalles staan, behalve Zwitsal. Neutral, prinsessenspul, huismerk Etos, Andrelon en nog iets.