Ik zwem graag met mijn dochter. Nu ben ik op zoek naar goede zwembandjes. Klik heb gewoon normale zwemvleugels gehad maar hiermee blijft mijn dochter van 2,5, 13 kilo niet drijven. De meeste bandjes zijn sowieso vanaf 18 kilo. Nu heb ik flipperr swimfase bandjes gekocht. Wel een investering maar blijven ze nu wel drijven? Op de verpakking staat dat deze bandjes gebruikt kunnen worden vanaf 11 kilo/ 1 jaar. Zou dit voor mijn jongste ook wat zij dan? Alvast bedankt voor jullie reacties
Geen ervaring mee, ik adviseer altijd de Bema bandjes https://m.bol.com/nl/p/bema-zwembandjes-maat-0-11-tot-30-kg/1004004006942085/ ...ook vanaf 11 kilo. Met Cars bandjes bleef zoontje in het begin ook niet drijven, inmiddels wel.
Het verschilt ook per kind. De oudste bleef nergens mee drijven (ja, met een zwemband ), de jongste met een jaar al met bandjes.
Wij hebben de beco bandjes gekocht. Onze jongste is heel fijn en tenger gebouwd en die grote bandjes zijn en geen gezicht en zitten te los en hij kan zijn armen niet meer goed bewegen De beco bandjes passen goed en hij blijft drijven. Kleinste bandjes Bema kost 9,99 en is maat 00 tot 11 kg. Maat 0 is van 11 tot 30 kg. Beco kost 6,50 en is maat 00 tot 15 kg. Maat 0 is van 15 tot 30 kg. Bema; bol.com | Bema Zwembandjes - Maat 00 - tot 11 kg | Speelgoed Beco; Beco zwembandjes Die jij hebt ken ik niet en weet dus niet of die zullen helpen.