mijn kleine man heeft nu 3 dagen diarree en koorts. Sinds gister heeft hij een dikke rode hand. Ik dacht eerst dat het een steek van een beest was ofzo.. een allergische reactie.. Nu zijn we net bij de HA geweest en die zegt dat het virus wat voor diarree zorgt ook voor ontstekingen in gewrichten kan zorgen, in dit geval dus in het handje... Nou ben ik aan het googelen geslagen, maar ik kan daar echt helemaaaal niks over vinden. Herkend iemand dit? Hoe lang duurde het bij jouw kindje voor hij het ontstoken lichaamsdeel weer ging gebruiken? Hier gebruikt hij nu zn ene armpje helemaal niet.Heel zielig allemaal.
Welk virus had hij het over? Bij het Rota en Noro virus kan ik het ook niet vinden, en dat is toch wel het meest voorkomende geloof ik...
ze had het niet over een specifieke naam van een virus. En ik bedenk dat soort vragen altijd achteraf... maar hij moet morgen weer op controle, dus ik kan het dan vragen
Ik heb geen idee maar wil alleen even sterkte wensen voor je zoontje en beterschap wat zal zijn handje zeer doen.
Allereerst beterschap met je zoontje! Hoe gaat het nu met hem? Ten tweede: ik heb er nog nooit van gehoord dat er een virus diarree en ontstoken gewrichten veroorzaakt. 't zou natuurlijk kunnen, de arts is niet voor niets arts, dus vraag het gewoon even na. Ben eigenlijk ook wel benieuwd welk virus het is. Op internet heb ik wel gevonden dat een bacterie dit kan veroorzaken.
hallo dames nou, mijn huisarts verdiend hiervoor niet echt een schouderklopje.. toen mijn zoontje vanmorgen wakker werd was zijn hele onderarm dik en rood... toen zijn we naar de spoedeisende hulp gegaan en daar hebben ze hem meteen opgenomen in het ziekenhuis. Hij krijgt nu een cocktail van antibiotica via een infuus. Waarschijnlijk is het een cellulitis infectie die via een klein wondje op zn vinger naar binnen is gekomen... Nou ja vannacht moeten we in elk geval ter observatie in het ziekenhuis blijven. Als de AB aanslaat mogen we morgen naar huis.
jeemig dat is schrikken, en erg slecht van je ha. Hopelijk slaat de ab snel en goed aan en mag hij snel weer mee naar huis. Veel sterkte