Zwembandjes, zadeltassen en vetschorten?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door SheDevil, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Oké, zo erg is 't nou ook weer niet met me gestelt :)
    Met mijn profiel is nix mis mee, en dik ben ik ook niet, maar ik heb wel 'n vet randje love handles genaamd en ook 'n btje vet op m'n dijen. Voorheen had ik dat niet ook niet toen ik nog wat zwaarder was.
    Ik geef nog borstvoeding dus mag nog niet lijnen.
    Ik zit nog 1 kg boven mijn oude gewicht en kan mij niet voorstellen dat die vetjes maar 1 kg wegen..

Maar wat ik me afvraag, gaat dit nog weg?
    Tijdens de bv periode, of mss pas als ik ermee stop?
    Of erger nog, gaat dit nooit meer weg? :(

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nou toen ik 5 mnd bevallen was, ben ik na die tijd nog wel afgevallen. Dus er is vast ngo wel hoop.

Maar ik heb nog wel mn lovehandles helaas

3. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Na Hugo heb ik op m'n buik wat overtollig vel overgehouden uiteindelijk. Ik verwacht nu dus ook niet dat ik weer 100% strak wordt. Als er net zo'n buikje overblijft als voor deze zwangerschap, dan ben ik tevreden.

M'n vriend was laats met Hugo wezen zwemmen. De zwembandjes hadden nogal veel indruk gemaakt op hem. Het heeft een aardige strijd gekost om ze om te krijgen. Uiteindelijk is het gelukt... Toen ze daarna weer thuis waren, zei m'n vriend: "Kijk Hugo, mama heeft ook een zwembandje". (Ik had een fuchsia roze hemdje aan met een truitje erover dat een beetje opgekropen was. Je zag dus echt zo'n zwembandje zitten).Hugo kwam naar me toe, pakte het "zwembandje" en zei: "Dat moet weg!" Haha, en bedankt mannen :(

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Nou idd, altijd fijn als je er nog even op gewezen wordt :(

Zou cardio (zoals fietsen) helpen om het overtollige vet weg te krijgen...?

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    In het begin viel ik best veel af door de borstvoeding maar naar een maand of vier stopte dat. Maar gelukkig gaat er nu na 6 maanden weer wat af (zonder sporten, en gewoon te eten inclusief mijn geliefde chocolaatjes).

6. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ja da's wel balen he, ik ben tot nu toe 12 kilo kwijt en over 6 weken ga ik weer werken. Ik hoop dat ik dan weer mijn oude kleding aankan, maar denk niet dat het gaat lukken.

Draag nu mijn positiemode nog, maar die zit weer te ruim, terwijl mijn oude broeken nog veel te krap zitten. Zit er tussen in dus. Vorige keer was het ook zo en heb ik een maand of 2 een maatje groter gedragen. Dus heb nu ook maar 3 broeken besteld in maat 42 tegen sale prijsjes. Daar moet ik het dan maar even mee doen.

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Cardio in combinatie met Pilates misschien? Strak worden, weg met die puddingdijen! ;)

8. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    @ devy; dat heb ik ook wel, ik stond vanaf december stil qua gewicht, en nuwas er vorige week ineens weer een kilo af en dat bleef zo. Het was dus geen schommeling tussen 2 dagen ofzo. En ik heb juist die week elke dag een stuk appelkruimeltaart op, was nog over van mn verjaardag :oops:
    Mja er moet ws nog wel meer af dan alleen die ene kilo die ik nu nog boven mn oude gewicht heb.

@ mirella; ik weiger dus echt om andere kleding te gaan kopen, maargoed ik pas mijn eigen kleding vrijwel allemaal, maar het zit gewoon niet echt mooi :evil:
    Over mn topjes maar niet te spreken want met mn cup D springen bekant de naadjes! hahahah
    En ja pilates zou kunnen, maar kost allemaal weer geld.
    Heb pas mn sportschool opgezegd, dat bespaart me weer 40,- hihi
    ik zat meer te denken aan thuis fietsen, elke dag een half uurtje ofzo.

En die blubberdijen... ik merk dat mijn huid erg slap is geworden, een soort van puddinkje is het nu hahah
    hebben jullie dat ook?

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Shedevil
    Ik heb een dvd met pilates want heb ook niet zoveel poen over voor sporten. En voor de cardio heb ik dan wel weer een crosstrainer (ooit gekocht toen we nog ' rijk' waren hahaha!) - maar ja daar heb jij niks aan. Misschien ook een dvd uitzoeken? En hardlopen, traplopen en heftig huishouden doen helpt bij mij ook wel en kost niks, alleen zweet!

Op je foto's zie je er niet mollig uit ofzo. En je geeft ook nog bv!

Ik weet van mezelf dat ik van de wijntjes af moet blijven als ik af wil vallen. Maar dat vind ik best moeilijk na 9 maanden geen gezellig wijntje bij het eten...

Enne, ik leg me er heus niet bij neer door een maatje groter te kopen, ik moet gewoon netjes gekleed naar m'n werk, dus vandaar even een paar goedkopere broeken om de tijd tot ik alles weer pas te overbruggen.

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Shedevil
    Zie net dat je 28 bent. Maak je geen zorgen, denk dat de pudding vanzelf wegsmelt. Ik heb het idee dat je na je 30e pas echt hard moet werken om de vetrollen eraf te krijgen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ben hier nog geen kilo kwijt en loop nog steeds in positiebroeken door die zadeltassen :-?

12. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Heey meis ,

Komt wel goed hoor met die enorme (ahum) vetrollen van jou ;)

liefs van ons

13. bengel

bengel Niet meer actief

ik ben slank van mezelf, maar na de zw schap een slapper buikje, en ook zijkant buik. ben nu dus met Pilatus bezig en tjeetje mina doet echt wonderen: het wordt weer strakker..
    ik zit 2 kg onder startgewicht voordat ik zwnger werd, dus dat zegt niets

Deel Deze Pagina