Zijn er meer mensen die vanwege de vakantie deze inenting halen? Wij gaan eind juli naar turkije en we hebben besloten dat we allemaal toch de inenting gaan halen. De meningen zijn er over verdeeld, maar hier liever toch geen risico's. De kids krijgen de hepatitis a-junior inenting en kwebbelman en ik de Hep A en Dtp. Volgend jaar laten we hem herhalen en dan zijn we levenslang beschermd. Kwebbel
Wij gaan van de zomer naar Kazachstan en we hebben er voor gekozen de hep. A prik niet te halen. Wij zitten bij mijn schoonouders en thuis is het veilig. Wel zorgen we ervoor dat mijn zoon en ik alleen gekookt water drinken, fruit wassen met gekookt water en tanden poetsen met gekookt water/flessenwater. Ook worden de handen meerdere keren per dag gewassen. Naar mijn mening moet dat voor ons voldoende zijn, maar ik kan me voorstellen dat als je bijv. all-in gaat, je geen invloed hebt op het eten en de bereiding ervan.
Chebu....dat we geen invloed hebben op het eten was voor ons ook de reden. En tja....dan hoef ik niet lang na te denken over wat we gaan doen
Geen ervaring met de prik. Let er wel goed op dat je niet water uit de kraan drinkt, vaak gebeurt het in dat soort landen dat je bijvoorbeeld al opengedraaide spa flesjes krijgt, let hier heel goed op!
Wij hebben een paar jaar geleden ook de prikken van Hep A en DTP gehaald. Hepp A hebben we na een jaar laten herhalen, waardoor we nu 25 jaar beschermd zijn tegen Hep A en tegen DTP 10 jaar (inmiddels een paar jaar korter)