Ik kom er gewoon niet uit! Ik heb hier al een aantal topics over geopend. Mijn dochter loopt nu ongeveer 4 weken. Ik had al schoentjes voor haar gekocht maar als ik ze aan deed, viel ze de hele tijd en ging ze huilen van doe ze uit. Ik denk ik wacht nog even.. Maar wat nu? Ik merk dat haar schoentjes nu (ik heb nu schoentjes van aapies) echt te klein beginnen te worden. Maar ik weet gewoon niet goed wat voor schoenen ik moet kopen. En dan nog een vraagje. ik wil graag slofjes voor me dochter voor binnen maar welke hebben jullie? ze heeft nu wel van die soksloffen maar daar loopt ze heel de tijd mee op de zijkant (waren ook goedkope geen idee van welke winkel, heb ze gekregen). Ik vind sokslofjes wel fijn, ik zag dat ze ze bij de hema ook hebben, maar zijn die beter? Blijven die beter zitten?
Ik heb gisteren schoenen gekocht van shoesme, echt stevige schoenen met een extra flexibele zool. Mijn zoontje wilde een paar weken geleden ook nog niks weten van schoentjes. Had toen ook schoentjes gekocht en hij moest er alleen maar heel hard om huilen als ik ze aan deed. Maar zijn nieuwe schoenen heeft hij gisteren de hele dag aan gehad en heb ze net weer aangetrokken en hij loopt er zo op weg! Ik heb ook van die slofsokjes van de hema. Als ik daar antislipsokjes in aandoe, blijven ze redelijk zitten, maar ik vind ze niet heel geweldig. Als je dochter loopt zou ik toch gewoon weer goede schoentjes kopen, dan kan ze ook lekker mee naar buiten lopen. Ga op een rustige dag naar een goede schoenwinkel en laat je adviseren. Succes!
Oke en hoelang loopt jou zoontje nu? Ik wilde eigenlijk nog even wachten, maar ik merk dat der schoentjes die ze nu heeft echt te klein beginnen te worden, dus ja moet nu toch al loopschoentjes gaan kopen..
Wij hebben net deze schoentjes van Bunnies JR gekocht. Allebei met heel soepele zooltjes en uitneembare voetbedjes zodat je zelf ook kunt zien of ze niet al weer te klein zijn geworden. Het gaat nl zo snel! Echt leuk. ik heb zelf vroeger ook nog op Bunnies gelopen.
Cute he? Zijn idd voor een meisje. Ik heb ze in Breda gekocht bij een winkel waar ze ook echt de voetjes opmeten. Heb net ook even op de site Bunniesjr | De beste maatjes voor je eerste stapjes gekeken. Daar zie je welke winkels allemaal Bunnies verkopen. succes!
Op die site heb ik ook gekeken maar ze staan er niet bij welke winkel in breda ben je geweest? want wij wonen vlakbij breda
Hij loopt nu denk ik een week echt volledig, het is heel snel gegaan bij hem. Ineens kruipt hij niet meer Dus ik wilde nu ook echt goede loopschoenen.
Is dit niet wat voor haar? Zijn wel stevige schoentjes, voor de eerste stapjes, met een flexibele zool. Oxxy - schoenen/slofjes cognac | Baby - meisjes schoenen | IKKUH! Baby- en Kinderkleding
Ah super schattig! Ik vind ze alleen voor de winter een beetje koud, als het lente/zomer was geweest waren ze erg leuk geweest!
Little basic boe slofjes zijn leuk. Blijven bij mijn dreumes goed zitten. Zijn wel vrij prijzig. Je hebt ook beh slofjes van little basics. Goede schoentjes ben ik ook nog naar opzoek. Hoe snel groeien kinder voetjes eigenlijk. Is per kind verschillend natuurlijk. Maar doe ze in die kleine maatjes (23) een heel seizoen?
Ik heb bij de Scapino slofjes gehaald met flexibele zool en klittenband. Dochterlief loopt er prima op en is heel trots op de konijntjes op de slofjes.,,
hier toen zoonlief net liep dr visser gekocht met flexzool, maar daar viel hij ook vaak mee, toen shoes me met flexzool en daar liep hij zo op weg. hier sokslofjes van de zeeman, blijven best goed zitten. maar hij loopt toch het meest op blote voeten binnen.
Ik heb slofjes van boumy, die zijn heel lekker zacht en comfortabel. Ik was naar een verantwoorde schoenenzaak gegaan vorige week om schoenen te kopen, daar adviseerden ze om over zes weken terug te komen, als mijn dochter zes weken goed los kan lopen en dan pas schoentjes te laten aanmeten. Misschien dus toch nog een paar zachte slofjes om de periode te overbruggen?
aardbei1707, ik heb ze gewoon van marktplaats. staan genoeg leuke schoentjes van shoes me op die er gewoon nog erg goed uit zien, en lekker goedkoop zijn
Toen dochter 4 weken los liep heb ik deze schoentjes gekocht bij Schuurman schoenen van Orange Beebies. Ze hebben nu 20% korting op nieuwe collectie met klantenkaart. Zou nu wel schoentjes nemen waar een zooltje onder zit zoals bovenstaande, anders is het erg koud. Dit is wel een flexzool.
En deze pantoffels ook bij Schuurman. Slofsokken gaat dochter ook scheef op lopen en er zijn veel pantoffeltjes waar ze niet goed op loopt/in staat. Deze zitten erg mooi, ruiken lekker (snoepgeurtje) en ze loopt er goed op