Ik ben geinteresseerd in vakantiepark Landal Hoog Vaals, in de zes persoons kinderhuisje. Het is de bedoeling dat onze kinderen beiden op een andere kamer slapen. Nu heeft dit huisje echter 1 kamer op de begane grond, op zich geen punt maar hier zie ik het stapelbed staan ipv twee bedden voor een ouderslaapkamer. Ik wil echter echt niet dat een kind van mij beneden slaapt en wij boven en bij voorkeur ook geen kindje op onze slaapkamer. Daarom voor iedereen die er ooit eens is geweest, is dit een foutje van de plattegrond? Of is er echt in die kinderhuisjes een kinderslaapkamer beneden? Hoor het graag. Want anders boek ik een ander huisje denk ik. Het gaat dus om dit huisje: Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije
Ik gok dat inderdaad de kamer met het stapelbed beneden is, omdat dat volgens de beschrijving ook de speelkamer is (en dat die beneden is, zou dan wel weer logisch zijn). Ik heb geen ervaring met deze bungalow maar ben wel een keer in een 'gewone' 6 persoons comfort bungalow geweest. Volgens mij was het 6U, in ieder geval met zonnehemel. Daar was de 'ouderslaapkamer' in ieder geval beneden. Wij lieten de kinderen ook apart van elkaar boven slapen. Mooi park en mooie bungalows. Wij hebben de kinderbungalow toen niet gemist.