Nou ik wel.. verkleuren lubberen bij dr billen.. zie genoeg gelubbert Lelijk geworden zwemgoed, als wij na het zwembad gaan!!
Ik vind het wel mee vallen hoor! Kan best. Natuurlijk heb je goedkopere varianten. Maar als je het kan betalen zou ik het lekker doen!
Ik vind het ook wel meevallen maar kan in niemands portemonnee kijken. Wat je duur vind of niet is redelijk subjectief.
Ik kan het niet betalen omdat ik simpelweg de centen er niet voor heb. Maar heb je dat wel en vind je hem mooi zou ik zeggen doen!
Ieder moet dat helemaal voor zichzelf weten, maar ik zou het er echt niet voor over hebben. Ik ben zoiezo al geen fan van merkkleding, een zwembroekje van de C&A voor hooguit en tientje doet het hier prima!
Dat moet je toch zelf weten...? Als je het kan missen en hem mooi vindt, dan koop je m. Of iets te duur is of niet is vrij subjectief.
Nee, vind het niet overdreven, wat is nou 20 euro voor een beetje zwembroek? Maar je moet zelf kijken of je het kan missen, ik kan niet in jouw portemonnee kijken.
Ik vind het voor een zwembroek veel! Zelf voor mijn eigen bikini zal ik er nog moeite mee hebben om 20 euro te betalen maar ik ben dan ook echt een koopjesjager .
Als je het kan betalen en je vindt het mooi, dan moet je het doen. ik zou het er niet voor over hebben. Ik heb vorig jaar een aantal zwembroeken voor m'n zoontje in de opruiming gekocht. Maat 80 t/m 92 voor 1 euro per stuk en ze zijn superleuk.
Voor een kind van 8 à 12 dat het ding vrij lang kan dragen zou ik het rustig over hebben. Voor een kleuter niet direct, want die groeit er veel sneller uit. Tenzij ie echt wekelijks gaat zwemmen.
Ik heb een zwak voor badkleding, dus ik zou het er makkelijk aan uit kunnen geven. Badkledingtic ipv schoenen- of tassen tic hier