Zwembroek van €20 voor een kind overdreven?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amarens, 10 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Niet alles gelezen, alleen even terug gescrold voor de foto en dat was maar 1 pagina terug :) en wow! Dat broekje is helemaal geweldig! Ik vind het echt supermooi! Ik zou zeggen,...doen! :D

Buiten dat, geen idee wat de prijs is voor een zwembroek want heb er nog maar eentje gekocht en geen idee hoeveel dat was maar ik denk 5 euro ofzo.
    Als jullie vaak gaan zwemmen is het het geld zeker waard, doet hij het maar 5 keer aan dan is het misschien wel duur :)

2. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ik heb een bikini in maat 68 gekocht. Ze zal het niet vaak/lang aan hebben maar vind hem super leuk. Koste 10 euro.

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Dat denk ik ook ja.. Haha heb er twee van kate mack, dan weet je het zelf wel denk ik :) ook nog een van lief en een blauwe haha hoezo verwend.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ja, hij is erg leuk, ik zou het ook doen! Het is ook meer een short (en niet zo'n glad zwembroekje, daar zou ik het minder snel aan uitgeven).

Vind hem ook wel leuk voor mijn beide jongens, maar wij gaan naar zuid-frankrijk dus eerst even uitzoeken of daar shorts gedragen mogen worden.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Ik dacht dat het bij een tweede minder zou worden, maar dat is hier niet zo haha. Mijn derde heeft zelfs het meeste/duurste gekregen zijn eerste jaar. Ze worden nu alledrie verwend. Dure hobby haha.

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Leuke zwembroek! Hier had ik ook wel €20,- aan uitgegeven.

7. Koon

Koon Niet meer actief

Het broekje is niet mijn smaak maar ik vind €20,- niet schrikbarend duur. Ik heb wel nog maar 1 kindje, als het er 3 zijn dan heb je het over €60,- en dat misschien wel 2x per jaar ivm groei. Dan vind ik dat anders.

8. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom niet? de zwemkleding van mijn kinderen kost ook minimaal 30 euro, badpakjes, goede van Adidas, Nike etc. Zakt niet af, vind ik erg belangrijk tijdens zwemles.

Deel Deze Pagina