Zwembroekje, badpak of bikini????

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esje87, 24 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat draagt jou dochter van ongeveer 2 jaar?

1. Badpak

2. Zwembroekje

3. Bikini

4. Anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Badpak hier. Als ze zindelijk word bikini. Raad de badjuf hier ook aan, dat ze makkelijker naar het toilet kunnen dan met badpak.
    Vind een zwembroekje niks, mag wel beetje meisjesachtig zijn van mij en ze hebben echt super schattige bikini,s te koop hoor

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb alleen maar badpakjes voor mijn meisje.

3. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    In het zwembad een badpakje, maar als we van de zomer naar het strand gaan een broekje!

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Mijn dochters dragen beide bikini,

Gewoon omdat ik broekjes a voor de leeftijd van mijn oudste dochter niet meer vind kunnen b omdat ik alleen een broekje eigenlijk ook gewoon niet mooi vind, c omdat badpakken nat en plakkerig zijn over je hele lichaam en mijn oudste dochter dit niet fijn vind,

Ik vind trouwens bikini's met die driehoekjes als topjes wel heel lelijk en zou dat nooit niet aantrekken bij mijn dochters, ze hebben gewoon een recht bovenstuk

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb eventueel nog wel een heel schattig roze broekje met roezeltjes te koop van Le Chic.
    Slechts eenmaal gedragen.

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Met 2 jaar een badpak. Vanaf een jaar of 4-5 een bikini, vinden ze zelf zo leuk, van mij hoeft een bovenstukje niet persé. Lisa heeft met zwemles meestal een badpak aan, laatst alleen een broekje. Als ze met badpak moeten plassen doe ik trouwens het badpak van onderen gewoon opzij ;). Maar daarom vind ik een zwembroekje/bikini veel makkelijker, kunnen ze zelf gaan plassen.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Weet iemand trouwens waar je nu al bikini's kan kopen? Het liefst een winkel ivm de pasvorm. Ik had bij de h&m gekeken (online) maar ze hebben alleen maar een blauw/witte die Eva al had en de rest is niet mijn smaak ;). Hou meer van een beetje sportief.

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Met 2 jaar nog alleen een broekje. Vanaf 3 een bikini'tje, maar niet zo een met van die "driehoekjes" als bovenstukje, want dat vind ik raar staan, als het niet op zn plek blijft zitten ;) In plaats daarvan een tankini of kort hemdje als bovenstukje. Badpak lijkt me erg onpraktisch met naar de wc gaan, al hoewel ik ooit een tip heb gehoord om de badpak aan te laten tijdens het plassen en gewoon even de onderkant opzij te schuiven...

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gewoon een broekje. Vind iets anders nog niet nodig en een bikini vind ik ook echt nog niet leuk staan.

10. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Hema verkoopt wel zwembroekjes tot maat 92 dacht ik, dat past vast wel.
    Mijn dochter draagt in het zwembad vaak een zwempak maar dat is ook omdat ze bij het peuterzwemmen kurkjes om moet en dat zit niet zo lekker op het blote vel lijkt me.
    Afgelopen zomer liep ze thuis in de tuin gewoon in een broekje (of in haar blote kont).
    Ik vind het voor een peuter nog prima kunnen hoor zonder bovenstukje, niet zo moeilijk over doen.

11. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een wasbare zwemluier van totsbots, niks erover ofzo. Nu ze zindelijk is, wordt het een zwempakje of zwembroekje afhankelijk van waar ik zin in heb of zij zelf :D Bikini-topje heb ik niet.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Verkeerd gekozen, toen had ze een badpakje, als baby wel een zwembroekje.

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Tot op de komma wat ik ook wilde schrijven. :)

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier draagt dochter een badpakje. Vind bikini's helemaal niet mooi bij kleine kindjes en zelfs een beetje ordinair staan. Het past in mijn ogen gewoon niet bij hun leeftijd.

15. Esje87

Esje87 Actief lid

17 jan 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Een bikini kan of super schattig staan bij die kleine meisjes of inderdaad tikkeltje ordi.
    Ben blij om alle reacties zo te lezen. Ik denk dat ik haar toch wel in de zomer als we op vakantie gaan alleen een broekje zal aantrekken. Ze is dan 2 en dan kan het nog wel. Lijkt me ook het lekkerste in de warmte. Daarna zien we wel. En dan maar even kijken of ik een leuk niet te baby achtig broekje kan vinden en anders een goedkope bikini en het topje niet gebruiken.

16. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik zou als ik een dochtertje zou hebben haar een badpak laten dragen denk ik...
    Een bikini sowieso niet! Ik vind dat persoonlijk iets te voor een jong meisje...
    En een broekje? Toch iets meer voor jongetjes, al kan het op zich wel hoor!!

Heb niet gestemd op de poll aangezien ik geen dochter heb.. :)

17. gusto

gusto Niet meer actief

Mijn dochter van 2 gewoon een zwembroekje. Het is hier 6 maanden per jaar 30+ graden, zo wordt ze tenminste egaal bruin. Ik vind een zwempak bij die kleintjes onnodig onhandig ook. Hier lopen alle meisjes tot een jaar of 7/8 in alleen een broekje.

18. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    normaal gezien zou ik zeggen lekker een zwembroekje, maar in ons geval draagt onze dochter een bikini dit komt omdat ze een beetje borstgroei heeft (is gelukkig wel aan het afnemen) dus zodra dat weg is gewoon lekker een zwembroekje...

19. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Das wel waar..! Had ik nog even niet aan gedacht... ;)
    Wellicht wordt het hier dus ook een broekje (of bikini, maar dan zonder bovenstukje) ter zijner tijd...! :)

20. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Al bij Decathlon gekeken? Die hebben normaal het hele jaar door wel zwemspullen.

Deel Deze Pagina