Do heeft koorts mijn moeder belde net, ze gloeide helemaal, voel me een beetje schuldig, ze heeft gister in nogal koud water gezwommen zou ze daar koorts van hebben gekregen, of zou het van de inenting van vorige week zijn kan dit?? jette
Ik neem aan dat Dominique vorige week de bmr prik heeft gekregen? Dan zou het goed daarvan kunnen zijn. Dat het van het water is denk ik niet, maar ja zeker weten doe het niet. Mijn zoontje heeft ook last gehad van die inenting, begon hier ook een week later.
oh ja, bij over deze site is nu een topic waar je je oude gebruikersnaam kunt samenvoegen met je nieuwe, heb je ook je berichten weer terug als je wilt.
ja Do heeft de 2e BMR prik gehad, bij de eerste had ze helemaal geen last en nu heeft ze dus wel koorts gekregen. Zou ik haar een paracetamol moeten geven? waar kan ik dat doen van je gebruiker samenvoegen? ik vindt de site soms nog een beetje moeilijk hoor!! jette
ik zou haar wel paracetamol geven als ze koorts heeft en niet lekker is. Het kan zijn dat ze uitslag krijgt die op mazelen lijkt, kan wel een dag of 6 duren, de koorts denk ik maar een paar dagen. Mijn zoontje heeft een dikke week onder gestaan, hij was er verder niet echt ziek van. hier kun je vragen of ze je accounts kunnen samenvoegen. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/151464-dubbele-accounts.html
hey miranda, bedankt voor de link, heb al even gevraagd of ze mijn account weer willen terugzetten. had jou zoontje 6 dagen last van de koorts? mazelen heeft ze volgens mij niet maar zou natuurlijk nog kunnen komen, ik denk dat ze koorts heeft van de inenting, alleen raar vindt ik dat ze er de eerste keer helemaal geen last van heeft gehad, hoe lang zou dit aanh ouden denk je?> oh sorry zie nu ineens dat je schreef dat het uitslag is die op mazelen lijken, komt dit dan van de BMR inenting? jette
Nee, mijn zoontje had geen 6 dagen koorts, een dag of 3. als ze uitslag krijgt, komt dat idd van die inenting, maar hou haar gewoon in de gaten, vertrouw je het niet kun je altijd de huisarts bellen.
hoi, nou dominique is toch behoorlijk ziek geweest maandagnacht, de hele nacht wakker en vreselijk huilen en vreselijk warm. jonge jonge wat zielig is dat. Heb haar elke 6 uur een pcm gegeven en daar knapte ze toch wel weer van op, eten doet ze totaal niet. Soms huilt ze ineens wanneer ze wat drinkt, eten wil ze niet, en ze ruikt uit haar mond. Ik zie wel dat ze ineens wat kiezen heeft gekregen alleen rechtsonder nog niet, daar lijkt het tandvlees ook wat dik. Ze kwijlt als een puppy. Zou dat het zijn, of zou het een keelontsteking zijn?? Vannacht heeft ze gelukkig doorgeslapen maar was om kwart over vijf vannochtend wakker, toen was ze niet meer zo warm, heb haar lekker bij mij in bed genomen, ze was wat huilerig. Ik vindt het erg moeilijk te beoordelen wat dit nu kan zijn, ze heeft ook een beetje zo'n fase momenteel, wordt erg boos als ze iets niet mag, dus wanneer is het tegen de keer in en wanneer doordat ze zich niet lekker voelt. Ik ga er maar vanuit nu dat het nog is omdat ze ziek is. jette