Mijn dochter van acht wil heel graag gel a peel voor sinterklaas of kerst en ik vraag me af welke set (van de inmiddels vele) leuk is om mee te beginnen. Ik heb werkelijk géén idee. Dus; hebben jullie kinderen gel a peel en welke hebben ze?
Ik zou de goedkoopste halen.... of nog beter helemaal niet. Mijn dochter van 8 wilde het ook heel graag hebben. Op het Tina Festival hebben we het uitgeprobeerd, maar het viel behoorlijk tegen. Sowieso is het voor een 8 jarige best lastig om er figuurtjes of armbandjes van te maken. Je knijpt al snel teveel uit de tubes. Zelf ik vond het niet heel makkelijk. Het is ook ontzettend snel stuk. Wanneer je de armbandjes in elkaar zet, trek je ze bijna meteen uit elkaar omdat het niet heel elastisch is (3 van de 3 waren meteen stuk). We hadden ook armbandjes gemaakt door gewoon een rondje te maken (dus deze hoef je niet in elkaar te zetten), maar ook deze waren dezelfde dag nog kapot. Persoonlijk vond ik het dus geen succes. Mijn dochter heeft het meteen van haar lijstje geschrapt....
https://www.google.nl/search?q=gel+a+peel&client=ms-android-samsung&dcr=0&prmd=sivn&biw=360&bih=512&dpr=2&prds=paur:ClkAsKraXxa4S-5Zk3L1Ee59Ivi6fecDySfidqEznFwOlUmYWm3e4X4eXqEy1IOHYQV6LjvOtJOSdNf5r1zw5vsyS7But-ZOHHn3LpJDDf2fIVnXsmyv1g34SRIZAFPVH70oH4RzwHCh-mjcGlINFMuERfI3Dw&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiPvJzh4NDXAhWFL8AKHeVfDQgQ_AUIBygB#imgrc=LIIH0ZLN5xhfhM: Onze dochter heeft vorig jaar deze gekregen. Vooral vanwege de kleurtjes en het is een prima starterspakket voor sieraden. Maar je hebt ook voor telefoonhoesjes en kleren. Dus het is net wat ze wil. Hier vinden wij het wel leuk. Tis alleen een geduldig werkje. Om te maken, maar het drogen duurt ook zeker een dag.
Hier de deluxe set gekregen vorig jaar met sinterklaas. Geen problemen hier. Zelfs niet voor mijn 'jan ongeduld'. Het resultaat was leuk! Ze vraagt het dit jaar weer. Je moet het wel langer laten drogen dan aanbevolen.
Mijn dochter heeft het ook al sinds ze 8 is en vind het erg leuk om te doen. Als je zorgt dat je het dik genoeg opzet en lang genoeg laat drogen is het prima. Ik zou beginnen met deluxe set. dan heb je genoeg sjablonen en wat afwisseling in kleuren
Bedankt dames. Ze wil het zo graag! Zo'n startset lijkt me een goede om te proberen. Ik ben benieuwd..