Gisteravond een poging gedaan met The Wolf Of Wallstreet. Wat..een..verschrikkelijke..boutfilm. Na ruim een uur hebben we hem afgezet.
Haha ja dat is er wel eentje waarvoor je klaar moet zijn om te kunnen uit kijken. Ik vond hem helemaal geweldig, maar wel éénmalig. Vorige week mad max fury road. Nou vond er echt helemaaaaal niks aan. Vanmiddag Good People gezien, zo zo.
https://m.youtube.com/results?q=i%20am%20wrath%20trailer&sm=1 I am wrath, niet slecht, maar wel voorspelbaar.
ook gisterenavond, een beetje qua gevoel als the notebook : The time traveler's wife zo mooi. Ik had hem ook al vaker gezien...!
alvin and the chipmunks the road chip trailer 2016 Met mijn dochter, en eerlijk heb mij kostelijk vermaakt met deze kinderen film heb echt de slappe lach gehad haha.
Something's gotta give, romantische komedie die al zeker tien jaar oud is. Vond het heerlijk ontspannend en relaxed...
Gisteren met dochter eerst een Winx club film, ze mocht "lang opblijven" Het was best een leuke film... Voor een 6 jarige Daarna met mijn man naar The Hunger Games gekeken. Vond hem niet heel goed, maar ook weer niet slecht. Film begon een beetje langzaam/langdradig en daar heb ik meestal niet zo veel geduld voor. Zijn de andere delen de moeite waard? Of maar laten zitten?
Vrijdag naar de bioscoop geweest en X men: apocalypse gezien. Heel leuke film als je alle andere delen ook gezien hebt. Vandaag Harry Potter and the order of the phoenix thuis opgezet. Alle delen al zoooo vaak gezien, maar blijft toch leuk vind ik
Gooische vrouwen 2 op on demand. De serie vond ik geweldig maar de films vind ik allebei erg over de top. Deel 2 heeft ook een naar einde. Ik hield er echt een rotgevoel aan over.
Sex tape. Lekker nergens aan hoeven denken... Ja, het is een flauwe komedie, maar dat is zo fijn na een drukke dag!
deel 1 vond ik ook niks. alleen gekeken omdat ik de boeken had gelezen. 2 en 3 vond ik beter laatste deel moet ik nog zien. woensdag zelf ook 12 years a slave gekeken op tv. vond het ook een heel mooie film
Gister avond voor de zoveelste keer American Sniper gekeken! Geweldige film, waar gebeurd en ook echt. Niet zo nep dat ze 50 meter achteruit vliegen en nog leven.