Zwemdiploma verplicht of niet?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dweeb, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik vind zelf een bad van 2m wel indrukwekkender dan een 1.40 bad. Vond dat vroeger zelfs wat enger.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier zwem abc maar een klein bad, afzwemmen is in een ander zwembad. Vond ik in het begin spannend maar het gaat de kinderen allemaal goed af. Jongste heeft vandaag met gemak haar A gehaald, was ook de snelste (zo grappig zo'n uk ;)), ze vindt zwemmen ook echt heel leuk, ook het afzwemmen, mijn man (zwemonderwijzer) vindt wedstrijdzwemmen wel iets voor haar als ze haar C heeft ;)

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik wil opmerken dat het Nederlandse zwemonderwijs wel superieur is. Ik woon in het Midden Oosten en op onze school krijgen mijn kinderen zwemonderwijs volgens Amerikaans systeem. En dat is dus vreselijk slecht. Ze leren geen schoolslag, niet watertrappelen maar wel gelijk de borstcrawl en de halve les bestaat uit "blow bubbles" in het water. Mijn oudste zit nu in "level 3" wat dat ook mag inhouden.

Aangezien ik nu tot half augustus in Nederland ben heb ik ze ingeschreven voor turbozwemmen voor het A/ B diploma. Twee weken elke dag 4 uur zwemles want ik vrees dat ze veel hiaten hebben.

Deel Deze Pagina