Zwemfeestje met weinig toezicht. Weet niet of ik dochter wil laten gaan?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door humptydumpty, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Mijn zoon had ook een feestje met zwemgedeelte erbij en ik heb gewoon gevraagd of ze hulp nodig hadden! Ideaal, zo kon ik kijken hoe het ging en gelijk gerust gesteld want anders had ik het niet ok gevonden...

2. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

ik ben ook absoluut geen fan van zwemfeestjes omdat ik kinderen icm water een hele grote verantwoording vind en ik daarin niet zomaar iedereen vertrouw. en al helemaal geen ouders van school (want eerlijk hoe goed ken je die nou echt?). ondanks dat mijn zoon zijn A B en C al heeft vanaf dat hij 5 jaar is heb ik tot nu toe hem nog nooit mee laten gaan op een zwemfeestje. Omdat het feestje van je dochter in een prive zwembad is met 9 kinderen en 3 volwassenen vind ik het al een iets ander verhaal omdat het veel overzichterlijker is maar nog vind ik het heel lastig. Kun je je dochter niet de keuze geven, je mag maar dan moet je wel een zwemvestje aan, dan hoef je het feestje niet te missen. En als je dat niet wilt dan mag je ook niet naar het feestje toe.
    wat je zegt over haar reactie bij spetters in haar ogen en het spetteren dichtbij haar denk ik dat dat wel mee zal vallen als ze met alleen maar vriendjes en vriendinnetjes is. Kinderen houden zich dan vaak wat groter en stoerder dan ze zijn dan met alleen mama in de buurt ;)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    De ouders van de kinderen waarvan de kinderen een zwemfeestje hebben gehad ken ik goed genoeg om er zeker van te zijn dat ze heel goed op zullen letten.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.295
    10.265
    113
    Aan de kant heb je inderdaad meer toezicht dan in het water. Je hebt nu meer toezicht dan dat je bij een zwemles krijgt. Als ik het goed lees denk ik dat je dochter er wel voor zou kiezen om op de kant te blijven als ze gaan hangen of druk doen.

5. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113

Ik denk dat ze dit heel genant zou vinden! Afgelopen zomer op vakantie hingen er bij het kinderzwembad van het hotel van die hesjes en toen wilde ze deze al niet meer aan. Ze is helaas al behoorlijk bezig met "haar imago" en hoe ze overkomt op anderen :rolleyes:.

Maar na lang wikken en wegen heb ik besloten dat ze mag gaan. De ouders zullen goed opletten en een andere moeder, die ik redelijk goed ken, blijft wat langer hangen.

DastyQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina