Vigo is vandaag 4 weken oud en is best warm van zichzelf, overdag heeft hij in huis alleen een romper met lange mouwen en een katoenen broek aan met sokken. Voor de nacht doe ik hem nog een shirt met lange mouwen aan, een dunne slaapzak zonder mouwen en ik leg hem dan in zijn voorverwarmde ledikantje met een deken en een laken. Is dit allemaal niet veel te warm? Kan ik hem niet beter een romper met lange mouwen en katoenen broekje en een winter slaapzak met lange mouwen aan doen en dan alleen een laken? Het is standaard 18 graden in de slaapkamer.
Poeh, ik vind het eerlijk gezegd niet zoveel en zou eerder zeggen dat het te koud is.. Maar als jou kindje er goed op slaapt?..Ieder kindje heeft andere behoeften toch? Hier ligt ons zoontje in een wel wat koudere kamer (graad of 15) en heeft snachts een romper met lange mouw, een pyjamapakje, een winterslaapzak en sokjes om z'n handjes aan..
Ik denk dat het zo wel goed is. Hij is nog klein, en hij ligt stil. En het is maar 18 graden... Maar als hij snel warm is, denk ik dat dit wel goed is. Maar zeker niet te warm
die van ons heeft broekje aan, shirt lange mouw, sokjes, wantjes, winterslaapzak en er ligt een klein fleecedekentje over haar heen niet dubbelgevouwen. Het is er 18graden
Slaapkamer is hier 18 graden als ik zelf naar bed ga en de verwarming gaat omlaag. Anders 20 graden. Hij ligt in bed met een dubbelgevouwen katoenen deken en een lakentje. Draagt zelf romper korte mouw, shirt lange mouwen en broekje alemaal katoen en sokjes. Sinds hij zich bloot woelt een dun zomerslaapzakje zonder mouwen. Heb het idee dat hij het snel warm heeft hoop dat hij het niet koud heeft. Hij is nou twee maanden en een week.