Ik ben ruim 5 weken zwanger. Wij zijn al trotse ouders van een tweeling van ruim 2 jaar. Maar ik vind dat mijn buik al zo snel groeit. Komt het nu omdat alles al een keer flink is uitgerekt vanwege de tweeling? Of ben ik weer in verwachting van een tweeling? In mijn fotoalbum staat een foto van mijn buik. Wat denken jullie?
Ik heb je foto niet bekeken maar bij 5 weken zwangerschap is je buik van je opgezette darmen en is het niet je baarmoeder. Dus ik zou er nog geen conclusies aan verbinden
Thanks Jeszss. Als het wel een tweeling is, zijn ze natuurlijk welkom en ik weet wat mij te wachten staat. Maar voor mij zou het nu bijzonder zijn als het 1 kindje is. Maar wat het ook is, we zullen het/ze alle liefde geven.
Geen idee of het heel anders is bij een tweeling maar hier ook al vroeg een behoorlijke buik hoor! En nog niet aangekomen verder. Zit maar een kindje in In het begin vaak je darmen idd en volgens mij gaat het bij een tweede zwangerschap ook vaak wat sneller. Denk dat alleen een echo echt uitsluitsel geeft. Spannend hoor!
Bij de eerste zwangerschap zag je het bij mij pas (met kleding aan) met 15 weken. Bij de tweede zwangerschap had ik met 5-6 weken al een behoorlijke buik en leek ik met 10 weken minimaal 20 weken zwanger. Beide keren was het één kindje. Je buik is al uitgerekt en je lichaam reageert sneller op de hormonen. Dus heel normaal!
Ik dacht in eerste instantie ook dat mijn grotere buik door de 2e zwangerschap kwam.. Had ook meer kwaaltjes als bij de eerste 'dus het zal dan nu wel een meisje zijn'.. Niks bleek minder waar.. 2 meiden dus! Tja, je buik zet wel eerder 'uit' bij een 2e zwangerschap.. maar sluit nog een tweeling niet uit idd..