Help...Tekst kraamfeest/12,5 jarig huwelijk

Discussion in 'Zwangerschap' started by An79, Jan 12, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

Jun 8, 2015
    1,092
    575
    113
    Hallo allemaal,

Ik ben met het kaartje voor onze kraamborrel bezig, maar ik kom er niet helemaal uit. Hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.
    We hebben gewoon een los kaartje bij het geboortekaartje.
    Omdat we tijdens de kraamperiode ook 12,5 jaar getrouwd zijn, willen we dit toch graag een beetje combineren, omdat we dat toch niet helemaal aan ons voorbij willen laten gaan. Ik vind het alleen lastig wat ik op het kaartje moet zetten.
    Heb nu dit, maar ben niet helemaal tevreden.

Komen jullie ook op onze
    kraamborrel?
    Omdat we 23 februari
    ook nog eens 12½ jaar
    getrouwd zijn, maken
    we er een extra feestje van.

Daarnaast staat een bordje met tijden en locatie.

Groetjes An

2. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

Apr 29, 2015
    1,247
    550
    113
    Female
    Papa en mama geven een extra groot feest! Ze zijn namelijk 12,5 jaar getrouwd en een 3e dochtertje rijker! Komen jullie dat ook met ons vieren?

12,5 jaar geleden mochten wij ons "ja" aan elkaar geven. Ons huwelijk is aardig geslaagd met 3 prachtige dochtertjes in ons leven. Een prachtig klein wondertje en 12,5 jaar huwelijk, dat verdient een feest! Komen jullie ook?

Zoiets? Ik maak er altijd maar een verhaaltje van.

Maar uhmm... Gefeliciteerd! 12,5 jaar getrouwd, mooi! En straks 3 dochtertjes. Wauw! Geniet er van en succes met de voorbereidingen van het feestje.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben van de simpele teksten.

'Omdat wij 12,5 jaar getrouwd zijn en een derde dochter hebben mogen verwelkomen nodigen wij jullie graag uit voor een borrel op ons feest.'

4. Aatje1979

Aatje1979 Lid

Dec 8, 2015
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een dochter rijker
    &
    12,5 jaar getrouwd:
    Voldoende reden voor een feestje!

5. An79

An79 Fanatiek lid

Jun 8, 2015
    1,092
    575
    113
    Bedankt voor jullie ideeen meiden!!
    Ik ben zelf ook van het korte en bondige. Ga zeker wat dingetjes van jullie gebruiken.

6. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

Nov 18, 2011
    2,497
    2
    38
    Ik vind je eigen tekst prima. Maar ik vind dat een kraamborrel op zichzelf ook een prima feest is. De combinatie is wat typisch en sowieso ken ik weinig mensen die vandaag de dag nog een 12.5 jarig huwelijk vieren. Ik zou dat dus gewoon skippen. Al was het maar omdat mensen anders niet weten wat ze moeten verwachten: baby kijken of stukjes doen. En of ze speeltjes mee moeten nemen voor de baby of iets voor jullie.

7. An79

An79 Fanatiek lid

Jun 8, 2015
    1,092
    575
    113
    Die gaan we zeker niet skippen. Wij vinden het leuk om er toch iets aan te doen. Een kraamborrel is normaal 2 á 3 uurtjes en wij doen het wat langer incl een bandje en eten erbij. Dat zou een beetje over the top zijn voor alleen een kraamborrel.

Share This Page