Persoonlijk vind ik dat zijn 'goed' recht. Hij mag het zelf kiezen. Kan het filmpje niet open en baseer het op de titel.
Pffff....heftig zeg....hij was pas getrouwd en zijn kersverse bruid is zwanger?! Hemel, wat een ellende zeg..
Sja - dat is idd zijn goed recht ... dat geneuzel van de stuurlui aan wal over dat met de tijd hij wellicht zijn verlamming zou hebben geaccepteerd is geleuter ...
heel heftig.. wel heel snel idd.. ik zou even moeten nadenken voor ik een antwoord gaf geloof ik. Maar ze hadden het er maanden daarvoor toevallig over gehad hoor ik.. nou duidelijk. Fijn dat de dokters niet moeilijk gingen doen en zijn wens door lieten gaan.
Pffff, wat moet dat een ontzettende moeilijke beslissing zijn geweest voor die man. Goed dat iedereen z'n wens heeft gerespecteerd; en dat nog wel in de VS, waar ze soms ontzettende moeilijk doen over het stopzetten van life support... Wel intens zielig voor z'n vrouw en babytje .
Heel zielig. Als ik heel rationeel denk ben ik eigenlijk blij voor de vrouw. Ze kan nu een gezonde relatie aangaan en met haar kind dingen ondernemen. Stel dat ze voor altijd de zorg van haar man had en ALLES voor hem had moeten doen. Hoe ga je dan een dagje naar de dierentuin, hoe ga je op vakantie? hoe ga je om met de frustraties en het veranderde karakter van je man? Heb je nog gevoelens voor je man? Hoe komen die tot uiting? Als je dan wil scheiden hoe durf je dat in godsnaam aan? Ik denk dat deze man zijn beslissing heeft genomen uit liefde voor zijn gezin! Heel dapper een echte held!
In hoeverre was die man verlamd dan? Van voeten tot aan nek? Ik kan me hier geen voorstelling van maken. Eerste wat ik denk. Wat egoïstisch. Een baby op komst. Die had papa graag gekend. Maar nogmaals het mij niet voorstellen Ik reageer vanuit reacties hierboven.
Mijn oude baas is verland geraakt vanaf zijn nek, hij heeft jaren moeten vechten om rechtszaken te winnen om zijn eigen leven te mogen beëindigen. Dat was voor hem en zijn familie erg heftig. Fijn dus dat deze man de keuze snel mocht maken.