Fancy a cuddle? Lioness develops incredible heart-warming bond with two conservationists who rescued her after she was abandoned by her pride | Mail Online
Mooi stuk! Gelukkig zijn er ook nog een heleboel mensen wel goed voor beesten. Zo te zien ben je gek op leeuwen Ken jij deze stichting trouwens al? Stichting Leeuw: Home Op hun fb pagina kan je ook een hele hoop lezen.
Inderdaad erg mooi,hartverwarmend zelfs. Ik ben zelf ook een enorme dierenvriend dus dit spreekt mij wel aan..
Aaaahhhh, dan ziet zo'n grote gevaarlijke leeuw er ineens uit als een grote knuffel. Ken je dit filmpje ook al? Ook een leeuw die een band opgebouwd heeft met mensen. Heel ontroerend. Christian the Lion (NL) - YouTube
ik blijf het toch wel eng vinden... het blijven toch wel wilde dieren ondanks dat ze in aanraking zijn geweest met mensen
juist omdat ik van dieren hou heb ik altijd gemixte gevoelens bij dit soort filmpjes. Wel mooi hoor zo'n band, maar een dier blijft een dier. zeker een wild dier. Ik ben altijd bang dat dit soort filmpjes op internet er juist voor zorgen dat mensen denken dat een leeuw (of ander dier) 1 of ander geweldig speelmaatje is.. wat dus echt niet zo is. Je kan, hoe graag je ook wil nooit een natuurlijke omgeving voor zo'n intelligent dier nabootsen qua soortgenoten enzo. Ik heb serieus wel eens tegenover iemand gestaan die dacht dat een chimp wel een goed huisdier was. dat had ie op tv gezien