zwemles en beginnende waterpokken...

Discussie in 'De lounge' gestart door ninien, 25 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Overigens ga ik niet met haar zwemlessen!
    en heb ik pox clin gehaald tegen de jeuk want dat heeft ze wel erg

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Daar heeft gordelroos weinig mee te maken. Ik heb als kind zijnde 2x waterpokken gehad en vorig jaar gordelroos :)

3. O ik lees overal dat als je ouder bent en het waterpokvirus hebt dat dit zich uit als gordelroos.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Niet gaan en smeren met zovirax koortslip creme, dit helpt infecties voorkomen.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het waterpokvirus blijft altijd in je lijf achter zei mijn huisarts en dit kan zich later uiten tot gordelroos maar je kan ook het virus net zo goed uit de lucht oppakken als je het nog niet gehad hebt

6. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    ik zou het zeker niet doen, vooral voor de andere kindjes, ik zou tenminste niet blij zijn

7. nou ik hoop in ieder geval dat ik niks krijg ;)
    zie mezelf al lopen helemaal gespikkeld haha met keurig haar en keurige make-up

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het is hetzelfde virus. De meeste mensen zijn daarvoor immuun als ze als kind eenmaal waterpokken hebben doorlopen, maar niet iedereen bouwt daaruit voldoende antistoffen op en dat betekent dan dat je als volwassene idd gordelroos kunt krijgen.
    Heeft dus wel degelijk met elkaar te maken! :)

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.514
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou het niet doen.
    Hier mag het trouwens geeneens in het zwembad mits ze ingedroogd zijn.
    Je kunt anderen besmetten en dan nog maar te zwijgen over alle bacterien die in de open wondjes kunnen komen.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Toen ik als kind waterpokken had op vakantie in Spanje, was er 1 ding dat ik 5 dagen niet mocht: Zwemmen!
    Als je dan je neefjes en je eigen zus wel ziet zwemmen, het heerlijk weer is, je dol bent op zwemmen, 7 jaar oud bent en je eigenlijk nauwelijks last hebt van die pokken, vloek je wel.

Ik heb dus geen last gehad van mijn waterpokken, maar zwemmen werd mij door die Spaanse arts echt wel verboden.

2 weken later had mijn zus het overigens ook vlaggen, maar toen waren we al terug van vakantie. En al maar goed, want die was er goed ziek van en dat heeft 2 weken geduurd!
    Mijn neefje heb ik overigens ook aangestoken :).

11. ze zijn uiteindelijk goed doorgezet, en ze was er goed ziek van!
    Nu zijn ze aan het indrogen, en morgen wel zwemles.

Deel Deze Pagina