Zwemles, hoe makkelijk zijn jullie er in

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Emm27, 2 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Zo denk ik er ook over. Ze mogen best af en toe een keertje overslaan. Zwemles kan wel 2 jaar duren, wil het een beetje relaxed houden hoor. Ze moeten al genoeg op deze leeftijd.
     
    Shakes vindt dit leuk.
  2. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.999
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Nee. Tenzij ziek, anders gaan.
     
  3. Emm27

    Emm27 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.809
    355
    83
    Hmmm denk dat ik haar wel breng. Hier een bewuste keuze de zaterdagochtend ivm mijn werk. Maar we hadden eerst les om 10 uur, dat is nu verschoven naar 8.30

    Ze heeft een leuk vast groepje dus een andere groep zou ik ook sneu vinden, misschien inderdaad gewoon een kwestie van doorzetten en erna chillen
     
  4. Hobbelpaardje

    Hobbelpaardje Actief lid

    23 aug 2014
    189
    139
    43
    NULL
    NULL
    Hier heb ik mijn zoontje weleens thuis gehouden. Maar die is ernstig snel overprikkeld dus soms hebben we gewoon geen keuze. Gebeurd niet zo veel eigenlijk. Nu tegen het einde van diploma b en zijn motivatie is nu heel groot en dan gaan we sowieso natuurlijk :)
     
  5. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Als ze echt moe is, dan laten we haar weleens thuis. Maar niet als zij zegt 'Ik ben zo moe' , maar vooral als we het zelf zien en merken. Onze dochter heeft op zaterdag om 8.00u les, ze vind het heel fijn om te gaan. Maar ze moeten al zoveel, dus ik ben er niet te moeilijk ik (en tegelijkertijd zeker ook niet te makkelijk!! Want het hoort er wel bij)
     
  6. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Hier gewoon zwemmen. Maar ik zou er zelf geen zin hebben op zaterdagochtend. Hier zwemt dochter op maandagmiddag met de bso. Vermoeiende dag maar je hebt het meteen maar weer gehad.
     
  7. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Hier moet echt wel wat aan de hand zijn willen we niet gaan. Maar dan moet de beslissing ook van mij komen, zoontje zwemt supergraag.ui

    Hier zwemmen we op vrijdag om 17.00 uur. Hij is op vrijdagmiddag vrij. Dus een halve dag opladen en dan zwemmen.
     
  8. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Bij voetbal wel gedaan bij zwemles nooit. Ik heb een ABC pakket gekocht met dilpoma garantie en daar was de voorwaarde bij elk diploma dat er niet meer dan 2 of 3 lessen gemist mochten worden. Mijn zoon was binnen 6 maanden klaar met ABC was een vermoeiende periode maar wel de moeite waard.
     
  9. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ze kunnen hier beide slecht hun grenzen aangeven en willen altijd overal heen en overal aan meedoen. Als wij zien dat ze te moe zijn bepalen wij soms de grens en zeggen we een activiteit af, maar dat doen we liever niet dus als het mogelijk is zorgen we verder dat ze thuis uitrusten en op tijd naar bed kunnen zodat de activiteit door kan gaan.
     
  10. Cellderie

    Cellderie Lid

    12 dec 2015
    24
    10
    3
    NULL
    NULL
    In principe gaan we altijd. Maar er zijn uitzonderingen
    Kinderfeestjes gaan wel voor.
    Ziek
    Op vakantie zijn

    Geen zin, telt niet!!
     

Deel Deze Pagina