Zwemles of feestje?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door SushiLover123, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zouden jullie doen in mijn situatie?

  1. Niet naar het feestje, maar naar zwemles.

  2. Eerder ophalen bij het feestje en dan naar zwemles.

  3. Tot het einde blijven, dus niet naar zwemles.

  4. Anders, namelijk...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. pardoes

    pardoes VIP lid

    15 apr 2009
    7.315
    911
    113
    Ik zou hem niet eerder van het feestje ophalen omdat ze dan allemaal nog volop aan het spelen zijn misschien net met een leuk spel of opdracht bezig wordt jij ineens opgehaald, dat zou mijn zoontje niet leuk vinden en ik ook niet voor hem en de jarige niet en heel eerlijk zekerniet voor een zwemles :). Kijk een bruiloft of zoveel jarig huwelijksfeest vind ik anders dan vind ik het prima en let je erop wanneer je wat plant als ouder maar voor een zwemles zou ik dat niet doen :).
     
  2. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Feestje natuurlijk!
    Die zwemles halen ze wel weer in, dat coole feestje niet ;)
     
  3. lies276

    lies276 Niet meer actief

    Dit!
    Dat is ook de reden waarom onze kinderen nooit op woensdag naar zwemles gingen/ gaan en waarom we een zwemschool kiezen waarbij je lessen digitaal af kunt melden en in kunt halen.
     
  4. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113

    Dat ook nog idd...mijn dochter zou ook erg boos zijn en die zwemles zou dus toch voor niks zijn
     
  5. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Feestjes gaan hier echt voor hoor. Mijn dochter voetbalt op woensdagmiddag en zaterdagochtend en heeft zwemles op zaterdagmiddag, maar als ze een feestje heeft gaat dat niet door. Zwemmen en voetbal kan elke week.
     
  6. penseel

    penseel Niet meer actief

    Feest je gaat voor.


    Mijn dochter is ook vijf. Maar echt niet dat ze alleen buiten speelt.

    Geen kritiek of zo. Maar met water er bij al helemaal niet.
     
  7. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik ben zelf ook zeer strikt op de zwemlessen van mijn zoontje.. Ben ook een keer later op een dinertje aangekomen omdat ik perse wilde dat mijn zoontje naar zwemles gaat. Dit komt ook dat mij zoontje al de minst snelste is van de groep en anders nog meer achter zou komen...

    Maar al doe jij zoontje het nou super goed zou ik gewoon lekker naar dat feestje gaan. Tis wel leuk dat hij gevraagd wordt en sneu als hij nou niet kan.
     
  8. Dappertje Dik

    Dappertje Dik Niet meer actief

    Feestje natuurlijk!

    Hier om die reden geen zwemles op de woensdag, want dat is de ultieme dag voor feestjes!

    Eerder weg van een feestje is bijna nog erger dan niet gaan (uitzonderingspositie, frietjes en uitdeelzakje missen --> autch!).

    Maar ik zou zeggen: laat hem zelf kiezen!
     
  9. Queen

    Queen Fanatiek lid

    11 aug 2010
    1.066
    251
    83
    Uiteraard naar het feestje.

    Waarom zou je je zoontje "straffen" omdat zijn vader een keer de zwemles vergeten is?
     
  10. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik heb hem toch eerder opgehaald op het feestje en het ging hartstikke goed. Hij heeft geen enkele keer gezegd, dat hij niet wilde gaan zwemmen of zo. Hij was heel vrolijk en ging vrolijk mee. Bijna meteen, want hij wilde nog één keer van de grote glijbaan. ;)

    Hij heeft netjes bedankt en een snoepzak gekregen.

    Ben er wel blij om, want ik was bang dat hij niet mee wilde. Maar eerlijk gezegd... ze waren bij een binnenspeeltuin en hadden daar al 2 uur gerend, gesprongen, geklommen, etc. De rest van het feestje zou alleen maar nog anderhalf uur meer van hetzelfde zijn, dus hoeveel zou hij daar van missen? Ja, alleen de frietjes, maar daar heb ik hem niet over gehoord.

    En zoals ik al zei: Hij is wat dar betreft best een populair kind, dus hij zal echt niet snel in een uitzonderingspositie terecht komen.


    Maar goed. Toch heel erg bedankt voor jullie inzichten!
     
  11. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Hier zou het ook feestje zijn, maar wij kunnen ook alle lessen inhalen, dus dat is wel fijn. Hier zwemt ze op vrijdagmiddag en soms zijn er dan de feestjes, maar nu zijn er wel vrij veel uit de klas die zelfde dag zwemmen,
     
  12. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.495
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn dat het goed ging! Hier komt het regelmatig voor, dat kindjes eerder opgehaald worden bij feestjes vanwege de zwemles, maar ook vanwege bijvoorbeeld paardrijles.
     

Deel Deze Pagina