Zwemles. Pakket of per les betalen.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door samarinde01, 4 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Als ik zo lees hier is zwemles bij ons echt reteduur :| middelste is net gestart, kost 70 euro per maand, je kiest indirect wel voor een pakket, dit is de maandprijs voor ab en duurt 18 maanden, dus dat komt neer op ruim 1200 euro. Na de 18 maanden heb je wel pakketgarantie en mag je kind 'gratis' verder tot het diploma behaald is. Mijn oudsten zitten op een andere zwemschool dan de middelste, daar was het een paar jaar geleden nog een stuk goedkoper, nu niet meer, pakketten heeft die zwemschool ook niet meer sinds corona. Een pakket abc kostte toendertijd rond de 950 euro, nu alleen nog zonder pakket en ook 70 pm. Blij dat we toen pakketten hadden gekozen, want met corona erbij zwemmen ze al 3 jaar daar :rolleyes:

2. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.099
    941
    113
    Vrouw
    Wat een bedragen komen er voorbij! Ik schrik hier echt wel van. En hoe kan het dat er zo'n prijsverschil is?
    Wij betalen € 635,00 voor ABC, inclusief diplomazwemmen. Lijkt mij een hele eerlijke prijs en voor velen nog betaalbaar. Er schijnt via de gemeente ook nog een spaarpotje te zijn voor ouders die het niet kunnen betalen. Zwemles is naar mijn mening in een land als Nederland geen luxe maar noodzaak.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.350
    10.310
    113
    Persoonlijk zou ik voor ern pakket gaan. Maar misschien zwem je zelf heel veel met je kind en dan is de situatie anders.

Die van ons deed eerder peuterzwemmen.

Hier stond voor a ongeveer 1.5 jaar en voor b een paar maanden en c nog minder.
    Wij hadden een pakket en sls jd kind niet wil duiken kregen ze extra les zonder extra kosten. Je groepje bleef gelijk en geen tussentijdse wisselingen.

Een vriendin ging naar een ander bad en daar hadden ze verschillende badjes. Die bleven hangen omdat het groepje te groot was. Dus niet op wat je kon maar omdat het niet paste. Ze hebben meerdere keren gevraagd waarom ze niet door konden.

Wij hebben nooit gezeur gehad. De badmeester was super goed en als je het goed kon maakte je dd kilometers.

Naast techniek zijn de meters die je maakt belangrijk.

Oja voor mezelf vond ik het fijn dat ik kon kijken. Zo kon ik ook zien hoe het moest en wanneer we gingen zwemmen herhaalde ik de meester:D

Deel Deze Pagina