Zwemles & snel afgeleid

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door SushiLover123, 30 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Hier in het zwembad mag je zelfs een op een afzwemmen! Is er afzwemmen en ben jij toevallig die week op vakantie? Kan je later of eerder alleen komen afzwemmen. Ook is er een kindje geweest die 2 jaar lang privé zwemles heeft gekregen, omdat hij heel snel afgeleid was.
    Maar zoals ik zie doet jullie zwemles daar niet aan helaas....
     
  2. jannn

    jannn VIP lid

    13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    5 privelessen en hij heeft het waarschijnlijk..
    Wat ik wel heel raar vind dat concentratie zijn probleem is..
    Hij zit niet op school!!! Als hij kan zwemmen, kan hij gewoon zwemmen....
    Het ene kind moet je er meer bijhouden dan het ander.
     
  3. Deliana

    Deliana Niet meer actief

    En? Weet je al iets?
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hai, sorry voor mijn late reactie. Ik zit nu met manlief op een festival in Duitsland. Oma ging woensdag mee en hij mag zaterdag proefzwemmen! Hij kreeg wel een grote pleister mee. Voor op zijn mond :D Kletst te veel. Zaterdag zijn wij nog niet thuis dus ik ben benieuwd hoe het gaat!
     
  5. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.288
    2.216
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Spannend! Hopelijk gaat het vandaag goed!
    Hier ook zwemproblemen en dus ook al ruim 1,5 jaar bezig. Nu de privélessen ingegaan en eindelijk zit er duidelijk schot in de zaak we hopen het nu in Oktober toch echt wel te hebben!
     
  6. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wij zijn terug en oma heeft het heel goed gedaan! Hij mag volgende week diplomazwemmen! Er was één jongetje, dat géén papiertje haalde. Dat was heel sneu, zei ze. Het jongetje was ook erg verdrietig en boos.
     

Deel Deze Pagina