kroepoek diaree??

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door knor, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Mijn zoontje heeft gisteren wel een stuk of 10 (of meer) stukjes kroepoek gehad. Hij is vandaag aan de diaree kan dit komen van teveel kroepoek??

2. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Als hij dat anders nooit (zo veel) krijgt kan het best zijn dat zijn darmpjes wat geiiriteerd zijn hoor. Hoe oud is je zoontje?

3. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    2....
    Maar bedenk me net dat hij de afgelopen dagen ook veel druiven heeft gegeten.
    Pfffff was al bang dat ie buikgriep had.

4. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Dan komt het van de druiven inderdaad ;) Heb je ook bananen in huis? Dan kan je de diaree wat afremmen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, dat had mijn dochtertje ook eens van de kroepoek. Sindsdien krijgt ze maar 3 kleine stukjes ofzo.

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Kroepoek is redelijk vettig toch? Zou daar (en van de druiven) best van gekomen zijn. Als zn temp normaal is zou ik me er nog geen zorgen over maken en inderdaad even wat banaan geven om de diarree wat te stoppen.

7. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Onze kids hebben nooit last van kroepoek. Toevallig hebben ze vandaag weer op, dus als ze morgen aan de dunne zijn laat ik het hier wel even weten ;)

8. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Ja, van kroepoek kun je heel goed aan de diarree gaan. Er zit garnaal in, en daar reageren veel mensen heftig op. Maar zoals anderen al aangaven heerst er momenteel ook een vervelende buikgriep. Dus even in de gaten houden of het na een dag weer over is of juist erger wordt.

Sterkte!

Groetjes, Wendy

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Was me al aant afvragen waarom Alyna vandaag zo'n dunne poep had.:)
    Ze had gisteren een trosje druiven gekregen van papa.;)

Deel Deze Pagina